srijeda, 5. listopada 2011.

Dar/ A gift

Zadnje dvije godine radim višnjevac, od domaćih višanja i domaće rakije. I najveći dio toga razdijelim. Mali je problem što mi fali ambalaža, imam određeni broj lijepih boca koje su dovoljno spešl da u njih stavljam svoju rakiju, pa uvijek tražim ljude da mi vrate boce nakon što završe s rakijom.
Prije nekih deset dana bio mi je rođendan, i ovo je jedan od darova koji sam dobila.


Last 2 years I've been making my own cherry brandy. The biggest problem are the bottles, there weren't enough bottles, so I always asked my friends to return back my empty bottles. This is why they got my brandy in many strange glass bottles; I want the bottle to look nice and not to be some usual one.
Ten days ago it was my birthday, and this is one of the presents I got.
Dakle, dobila sam ogromnu kutiju prepunu lijepih boca, u više veličina, čepove, te one folije koje idu na grlo boce nakon punjenja. U Sv. Nedjelji, pored Samobora, postoji firma Bumbar koja se bavi prodajom staklene ambalaže i svega što ide uz to.
Sad moram početi raditi i orahovac, jer ovo je previše boca za moje kapacitete višnjevca :)

As you can see, I got a huge box full of glass bottles( in 3 sizes), with caps and labels.
There is a company in Sv. Nedjelja  called Bumbar (Bumblebee), and they're selling glass botlles and everything connected.
Now I have too much empty bottles for my cherry brandy, and I'll start making walnut liquer next summer also:)


Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);