petak, 28. listopada 2011.

Jesenske dobre stvari/ Fall good stuff

Uspjela sam uloviti neki virus koji je brzopotezno izazvao u meni potrebu da povraćam opet i opet, te da malkoc i ležim pod temperaturom. Ne, to nije jesenska dobra stvar o kojoj želim pisati. Dobra stvar je što, kad ste takvi, ne možete mrdnut iz kreveta, ne možete gledati ni u tv ni u laptop, pa se stignete naspavati ko čovjek.
Danas sam izašla na zrak i grad je bio krasan. Nekakva nazovikiša  pokušavala je padati, ali mene nije bilo briga, čak sam i jednu kavu danas popila i  sve je bilo u redu.


I managed to catch a virus that made throw up again and again, and stay in bed for a while with a high temperature. No, this is not the good fall thing I wanted to share. Good thing is, when you're so ill, you can't use TV or laptop, so you can sleep, for a really long time.
So, today I finally got out and the town looked beatiful. I did notice some kind of a rain attempt, but I didn't care. I even had one coffee today and the world was ok.
Dakle, kakve su to boje bile oko mene. Ja ne znam jel vi uživate toliko u jeseni, ali ja se svaki put iznova oduševim spektrom boja koje vidim u prirodi. I odmah poželim obući takve kombinacije boja.
Sad, kad mi je bolje, došlo mi je jedem kestene i pijem kuhano vino (u isto vrijeme).
Kuhano vino je super stvar. Skoro svatko ima najbolji recept za njega, a ja se samo prepustim i guštam u različitim kombinacijama mirodija i vrućem vinu u šalici ispred sebe.
Kuhani kesteni. Mljac. Iz nekog razloga, pečeni mi nikad nisu sjeli. Tako je i s kukuruzom, jedino kuhanu opciju prihvaćam.
Čim zahladi, meni se peku zimski kolači. Uz čaj s rumom. Da, svjesna sam koliko puta sam spomenula alkohol danas.
Voćne rakije. Kompoti. Palačinke s tamnim marmeladama. Fritule na trgu.
Da, svjesna sam da nisam jela par dana i da samo na hranu mislim. Laku noć vam želim. Nemojte misliti na hranu i kuhano vino;)



What colours I saw around me! Do you have the same feeling as I do in autumn? I get exited every time over and over again. And wish to combine such colours in my wardrobe.
So, as now I'm feeling better, I wanted to eat cooked shestnuts and some mulled wine ( at the same time). I like mulled wine, and everyone around me has his/hers own recipe that is the best. I just enjoy their recipes  with a glass of wine in front of me.
The moment it gets cold outside, I have a desire for making winter cookies. With a tea with rum. Yes, I am aware of the number of times I have mentioned alcohol.
Brandies. Pancakes with marmelades. Fritulas.
Yes, I know I haven't eaten for a few days and all I think of is food. I wish you all a good night.
Try now not to think of food and mulled wine;)

2 komentara :

  1. Kuhani kesteni su ko mlaki tuš nakon šta pokisneš- je, bolje je nego bit na kiši, al iz pipe bi uistinu trebala pićiti vruća voda.

    Moram priznat da se veselim sezoni kuhanog vinčeka. Prošle me godine omanila, imala sam neke, hm..., komplikacije životnog karaktera.

    A kuhano vino je genijalna stvar. Moj Nemuž je iz kraja u kojem masu ljudi misli da zna raditi svoje vino. Pa se hvali sa njim. A moje nepce za vino i kavu ima posebnu mrežu receptora i ne trpi bućkuriše. Dočim, kad ga reduciraš kuhanjem, nagradiš vanilijom, cimetom, klinčićima i paprom i posluziš u što različitijim čašama što većem broju ljudi najednom postane mmmmmmmmmmmmmmm!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);