subota, 1. listopada 2011.

Kako odabrati pravu zimsku kapu/ How to choose the perfect winter hat

Ok, vani je još uvijek vrlo toplo, priznajem..ali ..ali..ajmo se praviti da će uskoro biti malo hladnije.
Treba se pripremiti za zimu. Meni su kape i šeširi postali zanimljvi prije par godina, i sad zaista imam zalihu i za hladno vrijeme i za ljeto.
Prošle godine dobila sam od tete njene dvije šubare, pa sam spremna čak i za rusku zimu:)
No, savjeti za kape i šešire za ovu sezonu su sljedeći: nema pravila, nosi se i vuneno i pleteno i šivano. meni se sviđaju ove kape s coflekima, i ova s losom.


Ok, it is still warm, but..but..let's pretend it will sonn be colder. We should prepare for the winter. Last few years I became aware of the hats and caps, and now I have a number of them for both summer and winter.
There are no specials rules for this season: everything is fine, just enjoy.

Ovo sam nosila kad sam išla u osnovnu školu, to je bio glavni hit '80 i neke. mogu potvrditi da se moda ponavlja
I wore this thing in my elementary school in the '80-ties. I can only say: fashion repeats itself

                                                i malo ozbiljnija verzija, lijepi topli šeširi
                                         and something more serious, beatiful winter hats


Dakle, nemojte ignorirati dan na kalendaru, pregledajte kakve su vam kape za iduće godišnje doba. Ako mislite da vam treba neka nova, nadam se da ste dobili ideju. Kupite, sašijte, ispletite, posudite..i uživajte!

1 komentar :

  1. Ja sam za zimu uspila odavno užicat od mame jedan ručno rađeni žuti (mekani, cufasti, topli, široki, veseli) šal sa masu šarenih cofleka.

    Otad mi se sve na cofleke sviđa, yebe mi se šta je infantilno.

    Volem kad kape imaju neki lik na sebi, volim majice sa kapuljačama, otkad iman dicu volin njih i sebe obuć u hoodice i nezainteresirano škicat druge mame iz parka.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);