petak, 14. listopada 2011.

Park

Danas je bio divan sunčan dan, mada je dosta puhalo. Popodne je prošlo u šetnji parkom. Za divno čudo, moja kumčad je sat i pol spavala u šetnji.

Today was a lovely sunny day, although it was quit windy. We spent the afternoon in a walk in the park.
It was a mirracle, my godchildren slept an hour and a half, all the way.
Zadnja dva dana nosim baloner, koji je valjda najočuvaniji dio moje garderobe, jer ga uspijem godišnje nositi valjda tjedan dana, tamo negdje između ciče zime i tropa. Taman toliko ovdje traje prijelazno razdoblje.
I wear my raincoat last 2 days, it is probably the least worn out part of my wardrobe. I wear it one week in a year, between the cold winter and the tropes, and this is how long this mid season lasts here.
            ovaj svileni šal dobila sam od kolege s puta u Indiju. barem mi je rekao tako:) meni je krasan, samo je intenzivnih boja pa ga nosim kad nemam puno nakita ni boja na odjeći

this silk scarf I got from my work colleague from his trip to India, at least that's what he told me:)
I love it, but I am very carefull combineing it with wardrobe and accesories, because of his bright colours


3 komentara :

  1. Slatke su ti ove ušuškane kapice! Kumčad, veliš :))) Super je šal! Ja bih ga!!!
    Kumčići imaju predobra kolica

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala:) je, kumčad je bila neuobičajeno mirna za šetnju, inače to bude puno glasnije. oni su trenutno mali strojevi za proizvodnju buke i sline:)
    šal, da, pa rijetko ga nosim jer je žarko zelenocrven, ali mi je drag

    OdgovoriIzbriši

}, 10);