utorak, 11. listopada 2011.

Poštovano HEP Toplinarstvo

Poštovano HEP Toplinarstvo,

pišem Vam otvoreno pismo jer na žalost nijedno drugo sredstvo komunikacije nije pokazalo uspjeh.
Vi ste gradska firma, i po Vašem nazivu bit ću slobodna procijeniti da se bavite toplinom i grijanjem. Tu negdje bih povukla crtu, jer ja tu toplinu u svom stanu ne osjećam. Od petka čekam da radijatori počnu  grijati. Ne mislim da želim kruha povrh pogače jer sam se uvjerila da u drugim dijelovima grada radijatori rade, pazite sad, a isto su povezani s Toplanom.
Danas je 11. listopada. Koliko se sjećam, običaj je bio da se čeka nekoliko hladnih dana da bi grijanje počelo, ako govorimo o terminu prije desetog mjeseca, ali već je trećina listopada prošla, i ja se grijem na klimu, umjesto na radijatore.
Imate  krasnu web stranicu , na njoj vidim sličicu veselog para koji u kratkim rukavima ispija kavicu u krevetu. Vjerujte, nikakva kavica u kratkim rukavima nije moguća s Vašom uslugom. Meni je nos leden dok ovo pišem a prsten mi spada s prstiju od hladnoće. Mogu li još dodati da ja u svom stanu nemam klima uređaj u svim prostorijama, pa je izniman izazov otići u kupaonu i kuhinju, u kojoj se sve zamaglilo dok sam danas kuhala ručak?
Vaša lijepa web stranica ima opciju "pišite nam", i jesam, napisala sam sve ovo, ali stranica Vam ne radi i nije bilo moguće poslati. Našla sam e mail adresu toplinarstvo@hep.hr   :)))  džabe meni moje pisanje maila, jelda?
Cijenjeni brojevi koje nudite
1.Dežurna služba Pogona toplinske mreže: tel. 01/ 60 09 601  od 0 - 24 sata   i
2.Potrošački telefon: tel. 01/60 09 602 begin_of_the_skype_highlighting 01/60 09 602 end_of_the_skype_highlighting  

od jutra ih zovem. Po onome što sam čula, Vaši cijenjeni telefonski operateri su najzaposleniji radnici u državi, jer se nitko ne javlja, ili mi ponekad automat kaže da su svi zauzeti. Da mi je i vrelovod pukao ispred zgrade, ne bih Vam mogla to javiti. A i čemu javljati, Vi ste svi tako zaposleni da nitko valjda ne bi ni mogao doći.
Moj predstavnik stanara kaže da ste se malo zaigrali i niste na vrijeme sve napravili. Dobra stvar je što ipak nisam umislila da imamo ugovor neke vrste, jer danas sam ipak u kasliću našla Vaš račun za listopad.
Pitam se hoće li iznos biti negativan, jer niste pružili ništa od grijanja? Naprimjer, račun od minus 100 i nešto kuna, kao isprika za neprofesionalnost, neuslužnost, nekomunikaciju s klijentima.
Poštovano HEP Toplinarstvo, i svi zaposlenici kojih se ovo tiče, nadam se da ste svjesni broja nezaposlenih u ovoj državi. Nadam se da cijenite plaću koju primate svaki mjesec za meni nevidljiv rad.
Nadam se da ćete jednom imati priliku upoznati privatni sektor.

Broj komentara: 6 :

  1. Genijalno!!!!!!!!!!! Duboko suosjećam sa tvojim smrzavanjem, ali post ti je genijalan! :)) Sačuvat ću si ga!

    OdgovoriIzbriši
  2. znam Dudo da ti je jako hladno i tebi nije do smijeha ali ovo je toliko super i duhovito da sam morala smijati se čitavo vrijeme

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro jutro.

    Na kojoj ste adresi?

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro jutro.
    ne mogu stavljati svoju adresu na blog, ali dobra vijest je da je jučer kasno popodne počelo grijanje:)
    onak, mlaki radijatori, ali ja sam sretna!!

    OdgovoriIzbriši
  5. drago mi je čuti da je sada sve ok. pozdrav

    OdgovoriIzbriši

}, 10);