srijeda, 26. listopada 2011.

Snijeg i ovce/ Snow and sheeps

Dakle, bila sam u Lici nedavno, i jesen u Lici je tako živopisna. Boje, boje i mirisi. Bilo je hladno, oko 2C, puhalo je i ja sam sam se uglavnom smrzavala, jer sam iz toplog auta istrčavala bez jakne. Do zadnjeg groblja koje smo išli posjetiti izašla sam kompletno obučena, na opći smijeh lokalnih osoba, koji valjda spavaju vani na snijegu i buri.
Uglavnom, ovo post je za sve one kojima treba predah od grada, od buke, od auta i gužve i jurnjave.
Zamislite meko šumsko tlo pod nogama, zrak je hladan i ledi se dah pred vama, šuma je tiha i miriši na snijeg, i na trulež lišća. Još uvijek je puno zelenih grana, ali jesen neumitno dolazi. Poželite jače omotati šal oko sebe.

Recently I've been to Lika, and Lika in autumn is so vivid. Colours, colours and odours. It was quit cold and windy, and I was frozen most of the time.
Anyway, this post is for those who need a break from the town, noise, cars and hurry. Imagine soft wood soil, the air is cold and your breathe is freezing in front of you, the woods is quiet and smells like  snow and rotten leaves. There is still many green branches, but autumn is coming inevitably. You wish to put your scarf tighter.
   ovo su kokice kod moje tete i tetka. u jednom trenutku me pijetao primijetio i krenuo je borbeno prema meni:)
these hens are my aunt's. in a moment cock saw me and came to me feisty;)
na putu, uz samu cestu, ofce, s janjcima. danas i ovce imaju bebe ovce dvaput godišnje, pa i češće
on the road, sheep with lambs. nowadays sheep get lambs twice a year, and even more often

Nadam se da sam vas barem na par minuta prebacila u jednu mirniju, tišu stvarnost.

I hope this post gave you a ticket to a more quiet and silent reality, even just for a few minutes.

1 komentar :

  1. Jsi! O da, jesi - gugućem zamotana u toplu dekicu ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);