ponedjeljak, 17. listopada 2011.

Što obući za posao?/ What to wear to work?

Jutros je bilo tako hladno da sam na posao išla s kapom, rukavicama i u čizmama i zimskoj jakni. Nakon posla je bilo neko drugo vrijeme vani, i kuhala sam se na putu doma. Danas sam prvi put ove jeseni nosila čizme, i dolčevitu, zaista nisam znala što još da stavim na sebe. Znate kad vam se čini da bi trebalo poplun ponesti sa sobom na posao?
Pa je to ispalo nekako ovako:

It was soo cold early today, I had to go to work with a cap, handgloves, boots and a winter jacket. Although, after work it was completetly different, so I was wearing sunglases back home.
Today was the first day I wore my boots, and a turtle neck- I really didn't know what else to wear, it felt so cold outside. Do you have sometimes the feeling you should take your blanket to work to warm you?
So, it ended up like this:
 većina mojih majica ima predugačke rukave, volim kad su mi šake prekrivene. nemam pojma zašto, ali sviđa mi se
most of my sweaters have too long sleeves, I like when my hands are covered. no idea why, just like it so
 novi prsten sa žalosnom sovom, i crveni lak da unese boju u sivo hladno jutro
my new ring with an owl and new red nail polish, to bring colour into gray cold mornings
 još uvijek zaboravljam nositi naočale cijelo vrijeme na poslu. Stalno se moram posjećati da ih stavim dok radim

I still keep forgeting to wear glasses when working. I have to remind my self everytime to put them on
ovo je kombinacija ljetne haljine kratkih rukava s dolčevitom ispod. Počela sam kobinirati ljetne haljine i za hladna razdoblja, šteta da haljine stoje u ormaru samo zato jer je zima

 this is my black summer dress with a turtle neck under it. I have started wearing summer dresses combined with something else in the winter. No reason to leave the dresses in the closet while the winter is here

2 komentara :

  1. Ti si vidim za zimu spremna. Ja si sve mislim neće još!!!
    Sviđa mi se kombinacija, jedino bih ju začinila sa ruža-brošem, bilo koje boje.:mig:

    OdgovoriIzbriši
  2. je, slažem se, moglo je biti više nakita, ali nije bilo vremena birati jutros;)
    bum drugi put:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);