nedjelja, 23. listopada 2011.

Svijet po reklami 2./ The world according to commercials, 2.

Danas se reklame trude biti politički korektne, svi se trude zaštititi svakoga, prava namjera se često prekriva eufemizmima. Znate li kako su reklame izgledale prije nekoliko desetljeća? Za početak, bilo je manje prava i manje tužbi, i reklame su, kao i danas, bile odraz stava društva. Meni su zanimljive jer podjećaju kako je život izgledao pred nekih 50 godina, a i manje, te što se sve toleriralo.
Dio seksističkih reklama pronašla sam ovdje. Zamislite da se danas tako nešto reklamira...
Mislite li da smo zaista evoluirali, ili jednostavno tužbe i reakcija društva koštaju previše pa se proizvodi ne reklamiraju na takav način, no mogli bi da nema zakona?


Today, commercials try hard to be political correct, everyone is trying to protect someone, and often their real purpose is hidden. Do you know how commercials looked like a few decades ago? First, there was less rights and less law sues and the commercials were, like today, the mirror of our society. I find those commercials interesting because they remind us how life looked like 50 years ago, sometimes even less, and how some things were tolerated. Imagine to broadcast something like this today. Do you think we really have evolved, or everyone is afraid of law sues and society reactions, and that's why noone has such commercials anymore, but they would, if the law was different?

                                                  vrijeme prije dječjih prava/
                                                the time before children rights
ženska prava? što je to?
women's rights? what is that?

   

Broj komentara: 7 :

  1. No, krasno. Očito se smatralo da je ženski mozak prije 50 godina imao inteligenciju sobne temperature... Btw, nije čudo da je pedofilija tako lijepo napredovala u 50g, "because innocense is sexier than you think". Užas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Brrrrr! Malo sam se stresla! Zapravo, malo više! I mogla bih svašta sad napisati, ali zauzdajem ruku ;) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. ma piši! pa i radi se o tome da na ovakvim primjerima vidimo jesmo li kao društvo napredovali, i jesmo li napredovali u pravom smjeru. po meni, stvari se nisu baš toliko promijenile, samo su bolje ušminkane. Današnje reklamiranje hoda po etičkom rubu

    OdgovoriIzbriši
  4. Princip je isti sve su ostalo nijanse kako bi rekao Djole :)

    Melita

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme ova s malom crnjkinjom i sapunom je stvarno špica. :)
    A sve izgledaju ko čestitke za blagdane. U tom tonu...

    OdgovoriIzbriši
  6. Unquеstiοnably believe that which you ѕtаtеd.
    Υour favorіtе justification
    aрpeared to be оn the web the eаsiest thing to be aware
    of. I sаy to you, I сertainly gеt іrked
    ωhile people think abοut worгieѕ that they ρlainly do not know about.
    You mаnagеd tο hit the nail upοn the tορ and аlso
    defіneԁ out the wholе thing ωithоut havіng ѕiԁe-еffectѕ , peορlе can take а signal.
    Will lіkely be bаck to get moгe. Thanκs

    Hеre iѕ my web blog - http://www.sfgate.Com
    My page - V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši

}, 10);