četvrtak, 6. listopada 2011.

Tajice naše svagdašnje/ Dearest leggings

Mislim da sam prvi put postala svjesna tajica negdje u osnovnoj školi, kad se jedna cura pojavila u njima, na što je ostatak razreda do odlaska doma zurio u to. Bile su baršunaste i presijavale su se, onak mat- sjajno, ovisno u kom smjeru ih pogladiš. Nakon toga, svi oko mene nosili su tajice. U to vrijeme, nisam bila svjesna mogućih modnih kombinacija, nego sam mozgala kako da ja nosim nešto tako usko i majicu gore koja mi neće prekriti dupe. Da, o tome su 11-godišnjakinje i tada razmišljale. Sad kad gledam te slike, svi smo tanašne na razrednim slikama, samo je želja da se svidimo sebi u gledalu ostala ista.
Sjećam se ja Kim Wilde i Madonne, samo mi nikad nije palo na pamet da se netko zaista, u stvarnosti tako oblači.

I think first time I became eware of the leggings was in the groundschool, when a girl came wearing them, and the whole class stared at her till going home. They were welvetish& shiny. After that, everyone had them. Back then, I wasn't aware of all fashion possibilites, so I spent time thinking how to combine leggings with short tee shirts, not long enough to cover my back. Yes, even 11-year old girls thought about that. I do remember Kim Wilde and Madonna, but I never thought someone would really wear something like that for real.

Prije nekoliko godina, tajice su opet preplavile svijet. Prvo sam ih skužila na cesti na 5 cura odjednom, nosile su ih u kombinaciji s tunikama. Onda su počele nositi samo tajice kao donji dio garderobe. Tu sam postala svjesne male konzerve u sebi, koja se pobunila da kako mogu tako gole guzice hodati Ali, onda sam shvatila da to nije konzervativno, jednostavno mi se ne sviđa imati garderobu jednog baletana i tako hodati svijetom. Nazovimo to modnim stilom ili zdravim razumom, svejedno.
Jučer sam si kupila, one do pol lista, lijepe, crne. Kupila sam ih zato jer sam jučer sjedila na pauzi na kavi, u svojoj haljini i tajicama ispod, i na suncu sam primijetila kako su moje tajice prepune onih skupljenih mucica od kojih izgledaju 20 godina stare, a na njih se poljepilo i nešto mucica s moje crno bijele haljine. Izgledale su ko najjadnije tajice svemira.

Few years ago, leggings appeared again. Yesterday I bought ones, black and beatiful. I have bought them because yesterday on my coffee break I was sitting and saw how my last year leggings looks on the sun- old, used, with bobbles..They looked like the ugliest leggings ever.

Tajice su moj spas zimi, kad ih nosim na sve svoje suknje i haljine u kojima sam non stop. Dovoljno su guste i tople, idu na čizme, uvijek ih možeš malo jače navući ili spustiti. Dapače, prošle zime sam bila luda i kupila si neke umjetnobaršunaste, koje sam nosila na Novu godinu (eh da, na tom dočeku sam bila izabrana za Miss, možda zbog njih). Danas sam malo guglala, i našla web stranice o tajicama, miljon opcija i uzoraka. Moram priznati da većinu toga ne bih stavila na sebe, jer mi mala konzervica u meni ne da, niti bih tako što imala s čime spariti, ali evo par primjera što žene i muškarci nose ovih sezona od tajica.

Leggings are the best thing in the winter, I wear them with skirts and dresses. Today I've googled  and found many sites, with a lot of them I would never wear. Here are some picures showing leggings for the upcoming season.


                                        moram priznati, ove dječje tajice su mi  malo creepy./
                                   I must admit, these leggings for the shildre are little bit creepy
Nego, kakvi ste vi s tajicama?

And what is your opinion about leggings?

Broj komentara: 6 :

  1. Obožavam tajice. Ispočetka sam ih izbjegavala jer imam obline, sad mi se živo fućka. Još samo da pronađem neke u ljubičastim i žutim nijansama.

    OdgovoriIzbriši
  2. ako nađeš neke u zebra printu, javi mi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme, baršunaste tajice! imala one bordo :) danas su mi spas zimi jer ne podnosim najlonke, a s tajicama sokne mogu nosit cijele godine :) čak idu i uz kratke zimske hlače. obožavam tajice!! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. http://www.welovecolors.com/shop/ZebraTights.htm

    ovi s linka imaju bezbroj boja i dostavljaju u Hrvatsku, samo ne znam kolika je poštarina....al da imaju boooooja! :s

    OdgovoriIzbriši
  5. i nisu skupe, da je poštarina toliko opet se isplati, nema na čemu!!!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);