subota, 26. studenoga 2011.

Fiskultura/ Exercise

(na slici su moji utezi na čičak)

Trebala bih se baviti nečim. Ovo nije unutarnje razmišljanje sa za i protiv argumentima, ovo je činjenica. Trebam vrijeme u kojemu ću podrvgavati tijelo fizičkom naporu, da ga time vratim u bolje stanje. Netko sada misli da nema problema, da očito znam što mi treba i pitanje je samo trenutka kad ću se početi baviti nekom aktivnošću. A, ne ne. Metodom pokušavanja i isprobavanja ja sam dosad skupila listu aktivnosti kojima se više ne budem bavila, hvala na pitanju.
Teretana. Pokušala sam prvi put u srednjoj školi, drugi put na faxu. Vjerujem da nije uvijek tako, ali oba moja iskustva pokazala su mi da teretana obično sadrži premali broj sprava i preveliki broj vježbača, na dost malom prostoru.Većinu vremena provela bih čekajući na red za neku spravu. Nije mi se svidjelo, kao ni ideja nabijanja mišića.
Tae bo. U jednom trenutku, sve žene su išle na tae bo. Pa sam išla i ja. Skupa s kolegicom pohodila sam taj centar, što li je već bilo, dva put tjedno, zaista smo se trudile. Ali taj prostor je bio tako malen. I kako je potražnja bila velika, a novac privlačan, centar je jednostavno primao svakog , pa sam ja vježbajući tae bo morala stajati mirno jer nogu nisam imala gdje protegnuti u zraku. Kako je završila priča s tae boom? Par puta nisam otišla zbog faxa, par puta sam bila umorna, i onda jedan put nisam imala više volje objašnjavati sama sebi neke glupe razloge. Nije mi se sviđalo to naguravanje, kad vidiš da ne napreduješ, i puno je ljudi oko tebe, a u prvom redu stajale su neke nabrijane koje su valjda išle na tae bo dvaput dnevno, svaki božji dan.
Pilates. To je bilo dobro. Davalo je rezultate, našla sam, opet s istom koljegicom s kojom sam prolazila kroz tae bo, pilates koji nam je bio blizu. Problem s tim grupnim odlaskom što se dogovoriš da te pokupi, ona dođe malo ranije, pa zasjednete, pa se zapričate, pa  popijete nešto, pa je na tvu nešto napeto..i tako je i pilates završio.
Shvatila sam da grupne vježbe možda nisu moj najmudriji odabir. Ni poznata lica u grupi a ni dan novac ne pomažu. I šteta para, na kraju.
S druge strane, volim pješačiti. Mogla bih pješačiti danima. Opušta me, vraća mi dobro raspoloženje, i stvarno lovim svaku priliku za pješačenje. Neugodno iznenađenje je bilo kad sam shvatila da pješačka kondicija nema veze s planinarenjem;)
Planinarenje je super. U prirodi, divnoj čistoj prirodi. Mislila sam da je dobra ideja proći kroz planinarsku školicu, ali odabrala sam školicu s kojom nisam baš kliknula po pitanju težine škole, ali ljubav prema brdima je još tu.
Trčanje je super. Iskopčam mozak, slušalice u ušima. Milina.
Samo, ne mogu trčati i planinariti svaki put kad mi se nešto vježba. Znam, zvuči kao opravdavanje. Zato sam prije nekog vremena kupila divne roze utege na čičak, koji se stave oko ručnih zglobova i vježba se s njima po kući. Djeluju, samo jedan savjet: nemojte baš raditi sve po kući s njima, jer nije kao da ih nemate na rukama. Par puta sam samu sebe skucala u glavu, jednom sam stavljala veš u vešmašinu s njima i izlila sam tekući prašak preko ruke i čepa i svega i napravila svinjac.
Sad razmišljam što još da si nađem za zabavu.
A kakvi ste vi s fiskulturom? Bavite li se čime? Je li u zdravom tijelu vaš zdrav duh?




I should start exercise something. This is not an inner monologue, it is a fact. I have to find a time for  my body and some kind of a training. You may now think if I now all that, there's no problem, but nooo..there is.
Till now, I have tried a number of trainings that didn't worked out well.
Gyum. I've tried twice, once in the middle achool and later while on the univercity. Not a good idea. My experience says, a guy has to many people and to few apparatus. Most of the time I spent waiting for my turn . Didn't like it.
Tae bo. At some moment in time, every woman was going to tae bo. So was I. But, at the same time this place where I was having tae bo lessons didn't have a num,ber restriction, so it became hard to find a place to lift the leg while on training. It was too crowded. So I left.
I tried pilates. Pilates is good. Me and my friend (who came with me to tye bo, too) found a pilates nearby. So she usually came and picked me up, and while she waited for me we usually started talking, started eating and drinking, and there was something good on tv..so the pilates ended also.
I realized group training is not the best option for me. Having a friend in the group, and paying for the training is not a guarantee, really.
On the other hand, I like walking. I really do, and I use every possibility to walk. But it is not enough. I was suprised when I started hiking and realized that walking condition is not good enough for hiking;)
Running is great. I clear my mind andlisten to music. But, I can't run and hike everytime I want to. I need something else. So, I bought these lovely pink wights, and I work at home. There are results, but let me give you and advice: it may look possible, but don't go working around the house wearing them around your  ankles. I tried once and hit myself in the head and while doing laundry, spilled the detergent around the bathroom, because I couldn't control my arms.
So, and how about you and your exercise? Are you working on your body to be a healthy place for your mind?

Broj komentara: 6 :

  1. Mogu pronaći sebe u tvom tekstu. Samo što ja u svom mjestu nemam nekih aktivnosti na koje bih mogla ići, a da se ne naguravam. Davno si kupih steper al kad sam bila trudna, posudila sam ga tati i on ga je strgal. Onda prije par godina kupih si bicikl. I onu košaru za djecu. Al ubrzo sam imala još dvoje djece tako da mi je bio beskoristan za upotrebu. Onda sam kupila sobni bicikl i sad imam ružnu i ogromnu vješalicu u mojoj ionak maloj spavaćoj sobi. Mislim da ću na njegovo mjesto stavit mali radni stol tako da mogu bezbrižno ostavljat svoje uratke na njemu bez grižnje savjesti da sam napravila nered u stolu gdje se jede.
    Onda, trčanje, ajme, pola sela bi mi se smijalo....
    Htjela bih na pilates....al gužva je tamo.
    Zaboravih spomenut tri kazete Cindy Crawford koje sam morala kupiti pa sam ih divno gledala kad sam se trudna zavalila u naslonjač i jela sladoled. Sad više nemam onog vraga za kazete, klinci strgali.
    I tak....idem nekaj pojest. Sretno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krenila sam na jogu.
    Za početak, svaka vježba koja počne sa "lezite na pod i opustite se" ne može bit loša.
    Istezanje je fora, i ni sama ne znam kako, al posli sve boli.
    Danas smo radili neke životinje. Te mačka, te oro... Orla nisam mogla, prilagodila sam ga sebi...
    Elem, meni je vjećbanje borba. Iako daje super rezultate odma, i kad odradiš uopće nije tako strašno, al meni je svaki odrađeni sat orbitreka, pilatesa, rolanja- borba sa malim glasom iznutra koji, mamicu mu, smišlja ful realne razloge za odustat brzinom kojom ja preduđujem napolitankama. To je brzo.
    Yoga je zasad oke, al to mi je nešt novo.
    Vjerujem deep down da se ljudi dijele na vježbače i nevježbače. I moš se ye... ako si u "krivoj" grupi.

    OdgovoriIzbriši
  3. I'm gone to tell my little brother, that he should also visit this blog on regular basis to obtain updated from most up-to-date reports.

    My weblog - Silk'n Sеnseρil Review

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello! Ι knoω this is kind of off tоρic
    but I was ωondeгing which blog platform arе you usіng
    for this sіte? I'm getting tired of Wordpress because I've
    hаd pгoblеms ωith haсκers and
    I'm looking at alternatives for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

    Also visit my web-site :: V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši
  5. That is vеry intегesting, You are a ѵery professional blogger.
    I've joined your feed and look ahead to looking for extra of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my social networks

    Take a look at my blog post: Hair Removal Systems
    Also see my web site: Read the Full Report

    OdgovoriIzbriši
  6. Hі thеre! Dο you know іf they make anу plugins to
    help ωith Seаrch Engіne Optіmizatiοn?

    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm nοt seeіng ѵerу goоd gains.
    If yοu know of any ρlease shaгe. Apρrеciate it!


    mу blog post: v2 cigs review
    Also see my webpage - simply click the next internet page

    OdgovoriIzbriši

}, 10);