srijeda, 2. studenoga 2011.

Gležnjače/ Ankle boots

S obzirom da su svuda oko mene, ne mogu ih ne primijetiti. Ima divnih primjeraka, i gledam ih na curkama oko sebe, i gledam ih u izlozima, i gledam ih na netu..i neću ih kupiti.
Gležnjače imaju čarobnu moć da me pretvore u trola. Nisam nešto previsoka, i svjesna sam koja vrst cipela radi što na meni. Tako da, dok sam u ovom tijelu, nekako se ne vidim u gležnjačama, koliko god one meni bile privlačne. A ove sezone ponuda je velika.
Prošla sam s kraja na kraj interneta, i našla sam neke zanimljive primjerke. Ako si razmišljate investirati u kakav par gležnjača, pogledajte što sam sve našla.


I became aware of them, considering they are all around me. There are great examples, and I have been watching them on girls around me, in the windows, on the net..but I won't buy them.
Ankle boots have this specials power to turn me into a troll. I'm not really soo tall, and I know what sort of shoes does what on me. So, while I'm using this body, I don't really see myself in these ankle boots, although I like them a lot. And this season there are so many great pairs to be seen.
I searched almost the whole Web, and look what I've found:

 Evo, ove mogu zamisliti na sebi. Malo mi vuku na kaubojke, ali u zadnje vrijeme mi se sviđaju baš takve i sve si mislim pronaći negdje jedne i dovući ih doma:) govorim o slici ispod, ako je netko zbunjen.

I can see myself in these. They are kind of cowgirlish to me, but lately I have a thing for such boots, . I'm talking about the picture below, if someone didn't notice.
Ono što nisam znala dok nisam počela guglati, jest do da Uggs ima jako velik izbor čizmi, pa i gležnjača. Kako sam ja neinformirana bila o tome, po onome što viđam po Zagebu krivo sam zaključila da se njihova ponuda satoji od 5 i pol artikala. Nije istina, samo takvi se očito kod nas kupuju.

What I didn't know before searching the whole Web, was that Uggs has a great choice of boots. Somehow, I thought there are 5 different types, according to what I see here in Zagreb. There is much more, just not in my town ,

Broj komentara: 10 :

  1. Jao, od svega čuda vidim samo ove amputirane dijelove Jetija i mislim si: "Ne, Zuba, neeeeee".

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da te gležnjače baš i nemaju veze s visinom jer na kojoj god to curi gledam, unakazi nogu. najgora dužina kao i suknje do pola lista. ne volim te gležnjače, osim onih pravih za druge svrhe osim ljepote.

    OdgovoriIzbriši
  3. slažem se, Ivona, što se tiče nesretne kombinacije . suknje do pol lista i gležnjače imaju tu moć. mogla bih o tome koji post složiti..

    OdgovoriIzbriši
  4. ne znam, nekako mi na ništa ne idu. ni na tajice ni na hlače, osim ako si mislila ispod hlača, onda da, pošto se ne vide :)

    OdgovoriIzbriši
  5. pa kako drugačije nego ispod hlača? ;)
    neću valjda hlače zagurati u njih!

    OdgovoriIzbriši
  6. vidjela sam i takve kombinacije :D
    ja sam all or nothing girl! davaj čizme vamo! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam totalno za ove kaubojke, imala sam jedna slične, i nevjerojatno dobro idu na sve! Mislim da je trik da gležnjače moraju oko gležnja biti što uže, tako ipak ne prerežu nogu, a i kombiniranje sa grilonkama iste boje također pomaže vizualnom produživanju noge.. ali da, nikako se ne smiju kombinirati sa suknjom do pola lista..

    OdgovoriIzbriši
  8. protiv zadnjih se bome ne bi bunila! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. I all the timе usеԁ to гead paгаgrаph in news рaperѕ
    but now aѕ ӏ am a useг of net thus fгοm
    noω I am usіng net for articlеs oг revieωs, thanκs to wеb.


    Alsο visіt mу web-ѕite v2 cigs-enjoy smoking with unique designs

    OdgovoriIzbriši

}, 10);