subota, 5. studenoga 2011.

Kuvarica: Enchiladas!

Ovo sam radila prvi put, ali super je ispalo. Cijelu večer sam tvrdila da radim fajitas, pa sam na kraju išla guglati da vidim što točno jedem:) Ovo je jednostavan recept i sastojci nisu skupi. Radila sam palačinke i to od kukuruznog brašna i toplo preporučam, odličnog su okusa.
Za punjenje sam uzela pileći file, konzervu kukuruza, konzervu crvenog graha, nekakav mexički smrznuti mix ali ne cijeli, malo začina za fajitas i sol i papar. Gugl veli da se ovo može spremati na sto načina, možete mijenjati vrstu povrća, možete ubaciti i sir, ja nisam htjela jer je iovako bila dovoljno teška hrana.
Piletinu usitinite na komadiće i stavite na vruće ulje. Nakon nekog vremena doda se ocijeđeni grah, te zatim mexički mix i kukuruz. Mexički mix sastoji se od smrznute mrkve, graška, paprike i riže, barem sam ja taj našla u dućanu. Nisam imala u planu uz sve i rižu imati, ali nisam imala izbora. Pustite da se krčka i dodajte začine.
 Na kraju, nakon što sam ispekla palačinke, piletina i povrće su se zdinstali, nekih 40 minuta je trajalo, stavite količinu koju želite na palačinku, koja bi trebala biti tortilja ali meni je ovo pasalo raditi i jesti, zarolajte i dobar tek!

2 komentara :

  1. Ӏ read this artiсle сompletelу
    on the topic of the cоmpariѕon of mοst recent and preceding technologiеѕ, it's remarkable article.

    My homepage; click the Up coming Site
    My site :: social.dannykaplansky.net

    OdgovoriIzbriši
  2. There is definately a gгeat deal to knoω about this issue.
    I really lіκе all the points you've made.

    Check out my web blog ... V2 Cig Review
    my web page :: Oxygen-4U.Com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);