srijeda, 9. studenoga 2011.

Maksimir


Maksimir u jesensko jutro bio je pokriven maglom i žutim lišćem. Jezera su bila prepuna ptica, patke su se derale, labudi su se pravili da me ne vide, a na kraju je sletio i par čaplji na otok preko puta.
Ovo su moje jedne od rijetkih hlača koje imam, i ne htijući, završila sam obučena ko da se spremam na jahanje. Ogrlica me podsjeća na one iz '20-tih godina prošlog stoljeća.

Park Maksimir in a fall morning was all hidden in fog and leaves. Lakes were full of birds, ducks were loud, swans pretended they don't see me, and at the end I saw a pair of herons on the island across me .
I'm wearing rarely trousers, and these are on of the few I have. Not intended, I ended up dressed like I'm going to ride later.
This neckless reminds me of the last century's '20 .



Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);