utorak, 1. studenoga 2011.

Olival, kreme za lice

Potrošila sam obje kreme za lice, dnevnu i noćnu, i mislim si kako bi bilo dobro probati nešto novo.
Uopće nisam znala što da probam, i slučajno u deemu ugledam nešto (meni) novo. Olival ima kreme za lice. Nisam do sad to znala, znala sam da imaju one silikone za kosu, i tu je moje znanje o Olivalu završavalo.
Kupila sam regenerativnu kremu za posebnu njegu, i pustila par dana da dobijem dojmove. Divna je. Po onome što piše na njoj, prepuna je eteričnih ulja, pa uzmite u obzir da ima intenzivniji miris, ali meni to paše. Tako fino sjedne na kožu, upije se u nju, a koža postane elastična i dugo ostaje takva.

Jedina zamjerka je što je teško prepoznati noćnu kremu na polici, jer ima istu ambalažu, pa sam tek nakon par dana uspjela skužiti koja je noćna, pa sam uzela i noćnu.

Uzmite u obzir da ja pokušavam uvijek dati šansu hrvatskim proizvodima, i drago mi je vidjeti da se netko trudi. Na kraju, ne smatram da je velika razlika između onog što netko ovdje radi u kremama od tamo neke strane zemlje, to jest, inozemstvo nije uvijek garancija kvalitete.
Eto, ja kupujem hrvatsko :)) Ima li koga tko je isto ovo probao, da čujem iskustva s malo dužim stažem korištenja?

2 komentara :

  1. znači dobra krema? hm, moram probat. ja sam nekako zastala na alverde DM kremama i zadovoljna sam, al volim prčkat s tim kremama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. We are a group of volunteеrs аnԁ staгting
    a new ѕcheme in our communіty. Үour sіte
    provideԁ uѕ wіth useful informatiоn to
    ωorκ on. You've done an impressive activity and our entire community can be grateful to you.

    Also visit my webpage - simply click the up coming post

    OdgovoriIzbriši