četvrtak, 3. studenoga 2011.

Što obući na posao/ What to wear to work

Ovo je jedna od mojih ozbiljnijih kombinacija. Ova divna haljina, izbliza se vidi da je pepita uzorak, izgleda mi preposlovno, i izbije mi većinu mogućnosti da ubacim nešto više boje u dan. Kako je crno bijela, nemam baš puno mogućnosti ni za šareni nakit ni za košulje ispod, a da se slaže sa svim i da ne bude predžidžavo. I da, čim obučem i bijelu košulju ispod, malo vučem na sekretaricu, ali zaista mi se nosila jutros ova haljina. S obzirom da treba doći na vrijeme na posao, mogla sam birati što ću sve obaviti ujutro, i umjesto peglanja kose i traženja nakita za ovu kombinaciju, pobijedilo je kuhanje kave, doručak i skidanje starog laka s noktiju. Ne možeš sve u 7 ujutro. Uspjela sam ubaciti u torbu narukvicu sa stolića, remen i maskaru, i odjuriti na posao. Imala sam krasni rozi ruž, koji sam do trenutka slikanja pojela s prvom kavom na poslu. Ali vjerujte mi na riječ, bio je tu ujutro, u pasantu s čarapama.


This is one of my most serious outfits. This beautiful dress, in close you can see the pepita pattern, looks very ready-to-work-in-an-office, and gives me not many options to combine it with other colours. And when I wear a white blouse underneath, I know I kind of look like a secretary, but I really wanted to wear this dress today.
Since I have to come to work on time, I could have chosen what tasks to do this morning, and preparing coffee, breakfast nad removing old nail polish won. Hair do and looking for some jewelery didn't. You can't have it all at 7 a.m. I managed to put in my purse a bracelet, a belt and a mascara, to finish my outfit at work. I also did have a lipstick, beatiful pink lipstick, but I ate it with my first work coffee. But believe me, it was there, in matching colour to my tights.
Haljina je kupljena na buvljaku, za 10 kuna. Prošila sam ju i zamijenila gumbe. Ovi gumbi podsjećaju me na ugljene oči na smješku, zato sam ih u startu i kupila. Zar nisu krasni?

I bought this dress at the flea market, and sew new buttons. They reminded me of  snowman's eyes, and that's way I bought them, black as coal.
                                         Današnji jedini nakit bio je remen i narukvica.

                                        My only jewelery today: a belt and a bracelet


Broj komentara: 5 :

  1. baš je dobra haljina! mi lajk it :)
    na to bi išla i košulja u jačoj boji, tipa crvena, kao i dolčevita.
    btw, ja sam dolčevita person :)

    OdgovoriIzbriši
  2. da znaš da sam jutros mjerkala jednu crvneu košulju s haljinom, ali mi se kombinacija činila prehard.
    no, bumo probali, hvala na tipu;)

    OdgovoriIzbriši
  3. znaš da ja volim boje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. crveno i sivo..moja omiljena kombinacija...

    OdgovoriIzbriši
  5. I like whаt you guys are usually up too.
    Ѕuch clever work аnԁ гeporting!

    Кеep up the ѕupeгb works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.

    Look into my blog post - www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    OdgovoriIzbriši

}, 10);