utorak, 22. studenoga 2011.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Ne znam kako je vama, ali  mene ovo sivilo posvud oko mene deprimira. Primijetila sam prije par godina da se jače kitim i šminkam čim dođe jesen. Valjda imam potrebu biti okružena bojama. Zadnjih par dana je baš depresivno u Zagrebu, i još je i magla sjela i nije se micala...Tražila sam danas što staviti na sebe, a da ima boje.I da je toplo. I da ima boje. Pa sam sparila ovo dvoje. Suknja je ljetnja, ali imam podstavu i grije. Tek kad sam došla na posao, shvatila sam da sam možda obučena ko pomoćnica Djeda Mraza.  Osvjetljenje je takvo kakvo je nažalost, pa su slike u raznim tonovima. Koliko ima svjetla u danu, dobro je i ispalo.
Lančić. Kupljen prije dosta godina u Bratislavi. U jednom trenutku je pukao, no zavezala sam ga u ajmoreći čvor i još radi svoj posao. Ja ga jako volim i pravim se da ovako treba izgledati.
Razmišljala sam danas koliko dugo već imam ovaj pulover. Preko 6 godina, kupljen u jednom pohodu u Graz, H&M. Da, kvaliteta odjeće se promijenila otad.
Kakvi ste vi s bojama po zimi? Kombinirate li uopće ovako jake boje, ili ste više za nježnije varijante?

I don't know for you, but this cold gray weather depresses me. And the fog..Everything around me hidden.  I've noticed some years ago, I dress myself in more colours and put more makeup and jewelry in autumn and winter.
Today, while dressing fro work, I looked for colours, and then I took this red sweater and green skirt, and put together. I know both are strong colours, but i like the combo. Later, at work, I realized I look little bit like a Santa's asisstant. I am aware of the ligt issue on the pictures. Well, it should be better once the fog goes away.
The sweater I bought 6,7 years ago in Graz, Austria,  H&M. I must admit the quality of wardrobe in stores has changed since then. The neckless was bought in Bratislava, was broken in the meantime, but I made a knot and it looks ok again, at least for me it does.
How do you combine colours? Are you afraid of the strong ones? Do you prefer more neutral colours, or, like me, wear bright colours?

4 komentara :

  1. ooo daaa! gimme colours! a ljeti a zimi :)
    uopće ne razumijem zašto u dućanima dolaskom jeseni sve posivi, pocrni ili posmeđi?! a di su lijepe, tople i šarene jesenske boje?!
    nope, ja se ne dam usiviti! a u crnom bi me mogli zamijeniti za nekog od vampira iz sage :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam uvijek za jače boje,ali nekako ih nema, zadnje što sam vidjela u c&a je bilo tmurno i nikakvo, crna kod mene ne postoji iznad pupka! ;cerek:
    Siva se još nekako da podići sa crvenom, zelenom i ljubičastom.

    Sviđa mi se ovaj stajling vilenjakice. Samo fale šlapice. Ja bi neke na šljokice.

    OdgovoriIzbriši
  3. išla sam raditi. koliko god da ja svašta stavim na sebe, ne znam ulaze li vilenjačke šlapice u dress code. mogla bih s njim zapeti za kakav kabel i poletiti;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Iz mog iskustva sa bojama :), lako se urezuju u pamćenje i onda ti treba neko vrime za istrenirati ljude da ti znaš/ smiš/ možeš nosit i crno i sivo i sl.
    Al, uz zere treninga i to je moguće postić i začas ti evo komentara "O-ho, danas smo u _____ (ispuni boju) fazi."
    I jel se tebi dogodilo da su boje zarazile ljude oko tebe? Ojeanput se počinju javljati hrabrije kombe na kolegama i kolegicama koje su do jučer ignorirale svijet ružičaste i zelene? Kod mene u uredu se upravo to dogodilo, jako sam bila hepi zbog njih.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);