utorak, 1. studenoga 2011.

Suživot/ Coexistence

Sinoć sam nakon miljon godina bila vani. Osim bivanja u prostoru gdje se puši, s upitnom ventilacijom, bilo je baš dobro. Bio je Helloween, puno se ljudi maskiralo u nešto što su smatrali da je strašno, bila sam na koncertu koji je baš bio dobar. Dok nije došao dečko obučen u divovsku bundevu (da, zaista). Sad, zamislite nekog oko 2 metra, obučen u krpenu veliku narančastu bundevu, kako pokušava plesati dok ovi sviraju, ljulja se u svim smjerovima poput djeteta klimavog na vlastitim nogama, usput maše rukama i kupi sve pred sobom. Dakle, on se stao pored mene. Odjednom ne vidim ljude preko puta sebe jer tu ulijeće bundeva, koja usput gura i tebe i stvari na stolcu.
Pauza u koncertu je super stvar jer bundeva zastane na par minuta s plesom, a mi svi ostali imamo priliku reći sve na što smo mislili dok traje živa svirka, jer dok sviraju, mi glumimo u nijemom filmu i samo se smješkamo jedni drugima dok cupkamo u ritmu, toliko je glasno.
Nakon pauze bundevi se pridružju Morticia Adams i Amy Winehouse ( opet, zanimljivo što sve ljudi požele biti u Noći vještica), a potonja ima cigaretu u ruci i ne boji ju se upotrijebiti. Maše njome kao bakljom na utakmici, na sve strane, ravno do moje kose. Imati žar u kos uopće nije zabavno, moram vam priznati.
Ništa me od ovog svega nije uzrujalo, baš sam bila dobro raspoložena i pila dobro kuvano vino, večer je bila lijepa, ali sjetila sam se jednog drugog sličnog primjera. Prije par godina išla sam u Exit teatar. Par redova ispred nas sjele su ,jedna do druge, dvije ženske osobe a obje s velikom kovrčavom raskuštranom kosom. Ovako nekako:
To je jedan veliki frčkavi zid, zbog kojeg pol predstave provedete ko da se sklanjate od metaka na sve strane. Mene zanima što ljudi misle kad idu van, među ljude, a biraju garderobu, kostim ili frizuru? Misle li da će večer provesti sami na nekoj čistini? Ili će, dok puše, svijet postati Matrix u kojem će se svi usporeno kretati i nitko neće stradati?
Ne mislim da ljudi to namjerno rade, nego ne razmišljaju.
 Jel vam dođe ponekad nekog malo laktom zaustaviti u plesu, letu, mahanju cigaretama po zraku? Ne iz zlobe, nego samo da okolina postane svjesna vašeg postojanja? Događaju li se i drugima ovakve stvari?


After a long time, I went out yesterday night. Exept spending some time in a place without a visible air conditioning and with smoking allowed, everything else was ok. It was Helloween, and we went to a concert where most of the people were dressed in costumes. Interesting thing was what people want to dress in such an occasion- I met a tall, big drunk pumpkin, Morticia Addams and Amy Winehouse.
Amy was in a mood for dancing, so she jumped around with a cigarette in her hand, beside me. It took her some time, but she finally managed to burn my hair.
Later that night, I remembered how I went to a teatre some years ago, and there, few rows in front of us, 2 women were sitting, with a hair like this cartoon character above. Two of them. Camon. It was a curly wall between me and the stage.
I spent half of the time lying on the shoulder of the person next to me, and on the other side also, trying to see anything on the stage. I would like to know what people think, when dressing up for going out having such a hair do or similar? Do they think they're going to be only ones someplace in the nature? Or, while they're smoking, the rest of the world will go into matrix mode, moving slowly, so noone will hurt?
I don't think peple are mean, I think people just don't think.
Do you feel sometimes like you want to push your elbow, to stop this cigerette in the air, flying to you, so the person holding it becomes aware of your existence?
Does anybody else have such moments in life?

4 komentara :

  1. Hahahahaha...znam sve te ljude koje si jučer, pretpostavljam, srela u Crnom mačku. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. znaš ih po garderobi? zar i inače hodaju tako okolo? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Postali su slike na fejsu. :)
    Frendovi... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. A ono je bila Amy?? Haha! Mene je Bubimir iznervirano zamolio da ga prestanem slikati :))

    A što se tiče tvog posljednjeg pitanja, ne samo laktom, nego i batinom, letvom itd...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);