petak, 18. studenoga 2011.

Versace collection

Kako sam jučer samo dotakla kolekciju Versacea, bez slika i ičega, danas stavljam par slika s njihove službene strane. Ako niste guglali ili uživo posjetili dućane, da vidite okvirno što se nudi.
Kako što sam napisala, meni je to mrvicu pre, ali tko voli...


Since yesterday I only wrote I saw the Versace collection, and didn't post any picture, here are some.
In case you didn't googled it or haven't been to the store, thi sis how it lookes like.
As I said, little too much for my taste, but ...here it goes.
                                              i jedna za dečke/ and one for the boys
asesorajz mi se sviđa/ accessorize I  like

2 komentara :

  1. iskreno, i meni je to too much... ali moram ti reći kako sam uopće dolutala na tvoj blog... osvojio me tvoj profil: "dragam životinje po cesti", lol

    OdgovoriIzbriši
  2. :) hvala.
    pa, dobrodošla na blog, raskomoti se, imam toplog čaja i nekih keksića, tu su na stoliću pored tebe, pa se posluži..;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);