četvrtak, 17. studenoga 2011.

Versace u H&M/ Versace for H&M

Prolazila sam danas pored H&M na Cvjetnom, i odlučila vidjet što ima. Stigla je nova Versace kolekcija. Dućan pršti bojama.
Ja zaista volim i boje i njihove kombinacije, ali priznajem da mi je bilo malo too much.
No, na stranu šarenilo, evo što je mene iznenadilo.
Versace kolekcija je, valjda, toliko tražena, da u određeno vrijeme u danu možete kupiti artikl pod određenom bojom. Isto tako, zbog potražnje, može se kupiti jedan artikl Versace kolekcije po osobi.
Versace u H&M ne košta 10 kuna komad. To je ipak dizajnirao netko tko radi u Versaceu. No, ovaj paralelni svijet u kojem postoje redovi za Versace kolekciju, dok istovremeno počinje predizborna kampanja u ovoj sirotoj, siromašnoj državi gdje ljudi kopaju po kontejnerima  mi je zbunjujuć.
Svjesna sam da je ovo moguće i promotivna kampanja, da se stvori dojam potražnje, ali dok sam ja bila tamo, bilo je dosta ljudi koji su birali baš tu garderobu i komentirali kako to "moraju imati".
Ako je suditi po po H&M na Cvjetnom trgu, nama je ko bubregu u loju. Izašli smo iz recesije i gledamo u svijetlu budućnost.
 Today  I was passing by Cvjetno square and saw H&M store with the new Versace collection. The store is full of colours. I really like colours and comnineing them, but must admit it was little too much for my taste.
Not the colours, there is something else confusing me.
The Versace collection seems to be so wanted here that H&M store decided to put a time schedule for buying articles from the Versace collection. Also, since there is such an interest for it, a person can only buy one artical in one shopping.
Articles from Versace collection don't cost 1 USD. It costs a lot more. And I'm fine with that, somebody from Versace empire designed it. What confuses me is our poore country, where things are not so fantastic. Most of the people don't have enough money to survive the month.
I am aware this may be just a prmo campaign, but still. While in there, I heard people saying they got to have this piece, while going to the wardrobe to try it  out.
If a stranger came today to H&M, he could only think this country has stepped out of the recession.
Here we're looking into a bright future.

3 komentara :

  1. bila jučer u H&M i uopće nisam skužila niti natpis, a bome ni kolekcija mi nije zapela za oko.
    izašla sam praznih ruku i punog novčanika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. OB...
    Ja u teoriji nemam issue sa ljudima koji imaju para i ne boje ih se potrošiti.
    Al se uvik nekako nadam da to nisu glupani koji pristaju na gluposti...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je jadno da ljudi stoje u redu za narukvice kako bi mogli ući u dućan i uzeti nekoliko komada odjeće s potpisom...
    Bit će veselo kad se ekipa pojavi u istoj obleki na svadbi u nekom DVD-u u Turopolju... svi kupli versače povoljno i još izašli u novinama.
    Ranit ću se.
    Idem spavati.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);