petak, 2. prosinca 2011.

Animal print

Već neko vrijeme škicam garderobu i dodatke sa životinjskim printom. Dugo vremena mi je bilo glupo nositi tako nešto, smatrala sam da je treš i da malo previše vrišti na osobi. Neko vrijeme nisam uopće o tome razmišljala, no nedavno sam vidjela na ulici par žena s animal printom i shvatila da mi se u biti sviđa:)
Možda sam i ja u biti malo razvila neosjetljivost na neke "rubne modne ispade" a s druge strane, počinju mi se sviđati i neke nove stvari. Malo sam guglala i našla nekoliko svidljivih primjeraka.
Mislim da bi se ove stvarčice sa slika sasvim dobro uklopile za garderobu za svaki dan, za posao, za van.
Nisu pretreš, nisu kič (barem nisu meni).
Ima li još nekog tko ovako gleda na zebraste, tigraste i leopardaste uzorke?


For some time now I've been looking at wardrobe and accesories in animal print. For a long time I found animal print trashy and not stylish and refused wearing it. For a while I didn't think about it, and lately I noticed few women on the streets wearing animal prints, and I liked it! I admit, things have changed in the meantime, now I don't find it so dangerously trasha as before, and can imagine myself in some things. I have googled it and have found some interesting stuff for me, for work and going out. Is out there somebody else who thinks the same about zebra and leopard and other animal prints?

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);