srijeda, 28. prosinca 2011.

Blagdani/ Holidays

Blagdani su došli i bili i završili. Bila sam danima svečarski raspoložena, puno jela i pila i puno se družila.
Bila sam na godišnjem i prvo sam kupovala sve sastojke potrebne za sve kolače i torte koje sam planirala stvoriti. U hodu s tim, počela sam kititi bor, da bih ustanovila da su jedne lampice umrle od prošlih blagdana. Jel vam se to kad desilo? Spremite ih na suho i tamno, i 12 mjeseci kasnije dočeka vas mrtvo klupko žnjora? Isto tako, meni je misterija kako spremiti te lampice da iduće zime bude smisleno raspetljavanje.
Nakon što sam objesila važeće lampice i sve kuglice koje sam našla, naišla sam na još jedne lampice, koje su pokušavale pjevati božićne pjesme na heliju, no srećom imali su mute button pa su samo histerično bljeskale. Kako sam već okitila bor, ove zadnje sam samo prebacila preko svega, i bor je zaista izgledao kao da je netko bacio još jedne lampice povrh okićenog bora. No blagdani su, malo kiča treba biti.
Pekla sam torte, radila sam kolače, purica se pekla, došao je Badnjak. Bilo je baš lijepo i ugodno i fino smo se najeli i napili. Ovaj svečarski stol je s badnjačke večeri, i sto čuda je bilo na stolu za predjelo, tako da nismo imali ni snage za glavno jelo na kraju ( hvala Bela i Cvele!). Ja sam kroz večer uspjela zapeti nogom za nevidljivi prag i tako se ozlijediti da sam ostatak Badnjaka imala hladni oblog na nozi. Postojala je velika mogućnost da sam uspjela slomiti prst na nozi. Prvo mi se činilo nevjerovatnim, samo sam pokupila prag, ali kad sam došla doma i pogledala prst, izgledao je kao da ga je netko satima tukao, bio je plav i ljubičast sa svih strana, što mi je teško za razumijeti jer sam imala dva para čarapa na sebi. Uglavnom, pustila sam da se malo bol smanji, nije mi se dalo na Božić ići na Hitnu. Trenutno je bolje, prstu se vraća zdrava boja u člankiće, nemam pojma jel slomljen, koliko znam, ne stavlja se gips ni longeta nego se samo poveže, i za to ne budem išla u bolnicu.
Ostatak blagdana uključivao je puno vremena na kauču/krevetu/ za stolom. Puno hrane. Moj mozak je naizmjence tražio slatko i mesno. Puno sam spavala i odmarala i baš mi je trebao tako miran Božić. Uspjela sam popiti par kava s ljudima koji žive u drugim gradovima i državama, a za blagdane se svi uvijek skupimo.
Uglavnom, jako mirni dani i jako sam zadovoljna time.
Nije baš bilo snijega, ali magla se jako potrudila i zaista je sve bilo bijelo: grad i selo, polje, gaj.
Želim vam svima sretne blagdane s malo zakašnjenja:)
Posted by Picasa


So, holidays came and went, I ate a lot and slept a lot, too. Somehow I needed that kind of holidays.
I made a lot of cakes, and while arranging the xmass tree I found out the lights were broken. I don't understand it: what happens with the lights in these 12 months while they're in the box, doing nothing? How can they go broken? And how do they become all tied into knites? By themselves?
On christmass Eve I managed to  hurt my foot, so I spent the Christmass in pain, looking at my violet and blue toe. I decided not to go to the Emergency on Christmass. Now it is kind of better, but still hurting.
The rest of the holidays  was spent in the kitchen- on the coutch- in bed- having coffee with dear people.
Anyways, really slow and easy. I liked it. I needed it. We didn't have snow, but the fog did its best and all around me was white and milky.

3 komentara :

  1. motanje lampica-uzmes kartonski tuljac koji ostane nakon sto potrosis carobne teta violeta kuhinjske salvete i onda na to namotas znjoru.et voila!

    OdgovoriIzbriši
  2. moram priznati da mi ovo nikad nije palo na pamet!hvala, hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  3. i još da nisam ostala anonimna :) pusa draga!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);