petak, 9. prosinca 2011.

Definicija vremena/ Definition of time

                                                          *the note says "be right back"

Jeste li se ikad susreli s ovakvom porukom kad ste došli do nekog dućana, majstora, državne institucije?
Ja jesam, i ovo nije bio prvi put da sam poljubila vrata. Uvijek mi dođe da ispod ovakvih poruka napišem definiciju riječi "odma(h)", ili da priupitam kad su točno otišli. Mislim, ako se već za*ebavamo.  Intenzivinijim razmišljanjem o ovom problemu zaključila sam da ljudi koji lijepe ovakve poruke jednostavno drugačije precipiraju vrijeme. Pretpostavljam da se njima svi mi ostali krećemo kao u slow motionu, pa ni ne primijetimo kad su oni brzo otišli i vratili se odma(h). Kako pristupiti tim ljudima? Vjerujem da i oni imaju poteškoća kad se dogovaraju s nekim drugim ljudima, jer se drugi ljudi ne kreću njihovom brzinom i koriste neke čudne mjerne jedinice vremena.
S obzirom da sam pred ovu spuštenu roletu došla nakon posla, umorna i ne baš voljna kampirati pred dućanom, nazvala sam ih i da, telefon im radi, slušala sam kako veselo zvrnda s druge strane praznog dućana. Nisam se baš mogla okrenuti i otići u neki drugi dućan jer sam trebala baš ovdje nešto preuzeti. Ljutiti se i vrtiti očima nije baš bilo isplativo jer nikog nije bilo s druge strane da to primi, a to je jednostavniji mada ne i dobar način reagiranja, te sam se malo potrudila, našla neko objašnjenje  (možda je zaposlenik na wcu, na pauzi, pozlilo mu, daje si injekciju inzulina za dijabetes ili nešto slično). Zatim sam šetala ostatkom velesajma dvadeset minuta u mom svijetu, a zatim se ona vratila odmah:)
Da nije bilo vraćanja odmah, ne bih vidjela kako se lijepe kutne garniture i kreveti i kuhinje nude po dućanima. Zaista su lijepe, i puno ih je hrvatskih proizvoda.
Dakle, hvala odma(h)dolazećoj zaposlenici, sada mogu ležerno diskutirati o hrvatskom namještaju.
Znanje zaista dolazi iz čudnih smjerova.
 
 
 
I don't know if you ever had such a situation, when you come to the store, or a craftsman, or an insitution, and see such a note at the closed door. I did, and this is not the first time. I always want to write something down, like the definition of the word "now", or to ask when exactly did they leave. I thought about it for a while, and have realized that people who write such note simple have another opinion about the time. They spent their time differently, and I suppose they see other people slow as snails, and while they "are right back", noone will notice someone was missing.
Since I went to this store after the work, I really wans't willing to sit down and camp, I tried to call them, and yes, the pfhone was working, I could hear it ringing inside the closed store.
I tried to defend this unknown employee in the dialogue in my head (maybe he's ill, or went for a coffee, or is giving her/himself an insulin shot).
So, I could get angry and roll my eyes, I couln't find another store because I should have pick something from this store, so I started walking around and lookind at the store windows. I have learned that Croatia has great furniture to offer. Great beds, great kitchens.
After 20 minutes in my world, she came right back:)
If she didnt have left, I would have never seen how many great things there are in the furniture industry (and there are, really). So, now, I can chat about the furniture with first person who asks me something about this topic.
Knowledge comes from strange directions, indeed.

1 komentar :

  1. Meni je draže "Vraćam se za 30 min."
    30 min od kada?
    Jesam li tek počela čekati, ono, jesmo se mimoišli upravo za sekunud, il je već fotofiniš tu?

    OdgovoriIzbriši

}, 10);