ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Pšenica/ Christmas wheat



Ispast će da ovdje počinjem pisati o svecima:) ali u biti Lucija i Nikola su valjda dva od nekoliko svetaca koje znam a da su mi neki rituali vezani za njih.
Lucija je bila kršćanka mučenica koju su progonitelji kršćana mučili, te joj odrubili glavu. Legenda kaže da su joj izvadili oči i stavili na pladanj, te je ona zaštitinica slijepih, tjelesno i duhovno.
13. prosinac njen je dan, i običaj kršćana je na taj dan posijati pšenicu, simbol života. Pšenica se zalijeva do Badnjaka, kad se smješta pod bor.
Sviđaju mi se ti neki rituali koji dolaze u ciklusima kroz godinu, umiruju me i čine veselom.
Meni, kojoj vrt uspijeva bez problema, da kamen posadim nešto bi niklo, sijanje božićne pšenice nikako ne ide. Moja pšenica se nećka, ne zna što bi sa sobom, dal da raste ili da strune, pa naraste 5 vlati a ostale odbijaju reagirati..tako da ova fotografija nažalost nije moje djelo.


It may look like I have started writing here about saints:) but Lucia and Nicholas are two of a few I know and have some rituals connected to them.
Lucia was a Christian who was tortured and killed  The legend says her murderers took her eyes of her head, so she became the protector of the blind, physical and mentally.
December 13th is her day, and Christians seed the wheat, the symbol of life. On the Christmas eve the wheat goes under the tree.
I like some of these rituals, I like the way they come in cycles, they calm me and make me happy.
I, who have no problem with gardening, everything turns out good, can not seed this wheat successfully. Never. Ever. Every year my wheat looks like the poorest wheat on Earth., so this nice picture above is not my property, unfortunately.

1 komentar :

  1. Blago tebi, meni i plastično cvijeće uvene...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);