srijeda, 14. prosinca 2011.

Reklama za grudnjak/ A male bra model





Ovo je Andrej Peić, muški maneken, u u reklami za nizozemski brand grudnjaka.
Ova kampanja krenula je jučer, i pokrenula je rasprave po svijetu. Meni je zanimljiva jer idu za tim da, ako on može dobiti dekolte, svatko može dobiti dekolte. Slažem se, svatko ima pravo na dekolte.
No, ideja da netko tko nema sisa bude startna pozicija nekome tko ih ima, mi nema smisla.
Biranjem dečka za reklamu za grudnjak gube na poistovjećivanju s modelom. Žene se trebaju moći identificirati s modelom koji gledaju, na žalost, ne znam kako se s njim mogu poistovjetiti.
Možda je problem u meni, ide mi na živce do kojeg stupnja gej dizajneri promoviraju svoje viđenje svijeta i prenose u stvaran život. Imate li vi mišljenje o ovome?





This is Andrej Peic, a male model, in a campaign for a dutch bra brand.
The campaign has started only yesterday, but has already made a lot of people willing to give an opinion about it.
For more information go here .
I find it interesting because  the campaign shows that, if he can get a clevege, everyone can. And I agree, everyone has a right to have a clevege.
But, the idea to recruit a guy without the boobs to show women what to buy, doesn't make any sense to me. Women need to connect with the model, to identify on some level.
Having a male model doesn't help, in my opinion.
And maybe it's just me. I don't like the concept where gay oriented fashion designers promote their vision of the world telling the women they should look more like young guys.
Do you have an opinion about it?

2 komentara :

  1. Ima mi smisla jedino kao fora - ono - ravna ko dečko - probaj s ovim.

    Inače se slažem, ne mogu se identificirati... nekako mi je...

    OdgovoriIzbriši
  2. Do sad nisam znala za njega, ali sam malo proguglala..Priznajem da mi je jasno zašto je zanimljiv fotografima i dizajnerima, ta androginija mu daje još nešto osim statusa fenomena prirode, ali slažem se, sama etika reklamiranja proizvoda koji je simbol ženskog je malo too much...Ali, definitivno, pun pogodak za kompaniju koja ga je angažirala u reklamnoj kampanji, postigli su upravo ono što su htjeli - polemike i kontraverzu, a to će, nesumnjivo, povoljno utjecati na prodaju grudnjaka :) Dok jednom ne smrke, drugom ne svane :))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);