nedjelja, 18. prosinca 2011.

Zimska hrana: Hladetina/ Winter food: Aspic

Čovjek bi rekao da se radi o ne znam kakvom jelu kad čuje koliko netko jako voli, ili pak jako ne voli ovo jelo.
Ovisno o regiji, hladetina se još može zvati i dželadija ili žuljica. Moguće da ima i drugih naziva, no do mene nisu došli. Radi se skuhanim dijelovima svinje, i to većinom ušima i nožicama. Po želji dodajete sol i papar, neki ljudi dodaju i povrće da šmek budu finiji.
Hladetina se skuha i ostavi da se zgusne, i dobijete, ajmoreći, žele sa svinjećim papcima. Znam kako to zvuči, ali meni je to fino :)
Kao i čvarke o kojima sam pisala, pojedem i hladetinu valjda dvaput u godini, malo proguštam, i to je to. Mast s vrha se skloni, isto kao i masniji dijelovi unutar hladetine, te se uživa uz malo kruha.
Jel ima koga još a da voli hladetinu?

You could say this ffod is made of I-don't-know-what when you hear how much people like it, or, how much people really don't like it.
Depending on region here in Croatia, it has many names. In my region it is called hladetina. This food is about pork ears and feet. You put them into water, add salt and pepper (or even some vegetables) and cook, and then let it thicken.
Simple as that.
It is tasty (to me), I eat it once, twice in the winter, with bread. Everything that is to fatly I just move away.

Broj komentara: 7 :

  1. daaa. ja zalijem octom :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod nas ovo jelo zovu pihtije. Ja ga ne volim, a nekako mi se čini da je to pravo "muško" jelo:))!

    OdgovoriIzbriši
  3. a gdje je to kod vas? :)
    uglavnom, fino je i preporučam barem probat:)

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, pa pozdrav Vojvodi! udobno se smjesti ovdje i uživaj:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Нatе ѕtrеtch marks?

    Looκ at my sіtе resource

    OdgovoriIzbriši
  6. I always used to study piece of writing in news papers but now as I am
    a user of net therefore from now I am using net for posts, thanks to web.



    My webpage - www.allardems.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);