četvrtak, 5. siječnja 2012.

Crni lak za nokte/ A black nail polish

Dugo vremena, od srednje škole, ja imam ili crvene nokte ili prozirne.
Nakon duugo vremena, popustila sam pred marketinškom kampanjom i nagovaranjem i kupila crni lak.
Jutros sam se digla na vrijeme i stavila prvo prozirni sloj. Zatim sam išla staviti dva crna sloja mog novog crnog laka.
Prvo, taj lak je toliko rijedak da mi je kap kapnula s kista nasred stola.
Zatim, kad sam stavila prvi sloj, puhala, sušila, pustila da vrijeme prolazi, pokušala staviti drugi sloj i već se dio okljaštrio dok sam odvijala čep na laku.
Kad je prošlo dosta vremena i bio red za nadlak, tri su nokta već bila oštećena. Izgledala su kao da je netko kočio po mojim noktima u crnom blatu, a lak je stajao nagužvan na jednom dijelu nokta.
A još se trebalo obući i oprati zube.
5 minuta prije polaska na posao 8 noktiju je izgledalo tako.
U liftu sam možda govorila ružne riječi laku i brisala ga acetonom koji sam nosila sa sobom na posao.
Da, lift je stao na 6. katu i onda nas se dvoje, susjed i ja,  gušilo u acetonu do prizemlja. Ja sam se pravila da niš ne kužim i pikala sam po mobitelu dok mi je bočica acetona virila iz džepa jakne.
Ostatak radnog dana jednostavno sam izgledala ko neuredna žena s crnim pod noktima do kojeg aceton očito ne može.



For a long time, concearning the nails, I only have either red or natural.
And after a long time, commercials and some people have convinced me to try and buy a black nail polish.
Today morning I got up early and on time and put first 1 layer of undercoat. Then I put 2 layers of my black nail polish. First of all, it wasn't thick enough so it dropped on my table while I was bringing the brush to my fingers. While I was waiting for my nails to dry and tried to put the second layer, one nail was ruined while I was taking the brush out of the bottle.
Till the time for the topcoat (last nail polish layer), 3 nails looked so. They looked as if someone was going through the mud, leaving big part of mud on my nails.
And I still needed to dress up and brush my teeth.
5 minutes before going to work 8 of my finger nails looked like crap.
I may have said some bad words to the nail polish while standing in elevator and cleaning the nails with nail polish remover I took with me.
Yes, the elevator stopped on the 6th floor and one of my neighbours came in, so two of us were sufficating in the small elevator breathing the acetone. I pretended there was nothing happening and looked for something in my cell phone, while the nail polish remover bottle was peaking out of my jacket pocket.
The rest of the work day I simple looked like a sloppy woman with black stuff under the nails.

2 komentara :

  1. Otkrila sam ja jednu divnu stvar koja se zove shellac. Traje dva tjedna, nije geliranje, ne rašpaju ti nokat do besvjesti, skida se sa nekim otapalom za 10 minuta, imaju predivnih boja(moš frenč, moš prozirni, crni, ljubičasti, narančasti), radi ga jedan salon u Petrinjskoj, nokti uvijek uredni i čak kad pereš nešto, ne izgledaju umjetno i debelo. Nanošenje uz kompletnu manikuru traje sat vremena i ne košta puno. Kad se zbroji sve isplati se.

    OdgovoriIzbriši
  2. imam sličan problem s crnim lakovima, ili tamnocrvenim... ista stvar. ali ih obožavam i dalje... imamo love-pasmater relationship

    OdgovoriIzbriši

}, 10);