srijeda, 4. siječnja 2012.

Ima dana koji su označeni hranom koju smo jeli. Danas sam išla na izložbu Smrt- vrata života, i na putu do muzeja prvo sam si stala uzeti jednu porciju fritula. S čokoladom. Ako ste u prilici, probajte. Divne su. Tople, pomalo masne i slatke.


There are days that are marked by food we ate. Today I have visited the exhibition Death- the door of life, but before that I stopped to buy some fritulas. With chocolate. They were tasty. Warm, kind of greasy and sweet.
A nakon muzeja, na povratku doma, naišla sam na štand gdje su se prodavale (nadam se) domaće mandarine, i uzela sam  vrećicu od 2 kile, i pojela dosad valjda kilu. Prefino. Jel se samo meni događa da ne znam stat s mandarinama?


After the exhibition and on my way home, I saw a man selling his tangerinas, so I stopped and bought 2 kilos, and by now I have already eaten a half of them. To good. Does anybody else have such a relationship to food?

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);