ponedjeljak, 30. siječnja 2012.

Modra lasta/ Modra lasta

Moram se pohvaliti. Prije par mjeseci kontaktirali su me iz Modre laste, radili su prilog o Karlovcu, a ja sam tamo bila na Sajmu vlastelinstva i napravila post o tome. Kako imam samo dobra sjećanja na Modru Lastu još iz svog djetinjstva, rado sam im ustupila fotografije. Nakon malih peripetija s dostavom, danas su konačno došli primjerci do mene.
Hvala na suradnji, Modra lasta!


I must boast. A few months ago children's magazine contacted me, they were making an article about Karlovac, and since I had visited the Manor fair in Karlovac last spring, and made a post about it here , they have kindly asked me to borrow some of my photographs.
All thorugh elementary school Modra lasta was one of my favorite children's magazine, and I was happy to let them take the photos. And after small difficulties with delivery, I finally got my example today.
Thanks you, Modra lasta!

Broj komentara: 7 :

  1. pošto sam ja za našu županiju "glavni distributer"- iskreno mi je drago da te za ML vežu samo lijep sjećanja! nažalost, čitača je sve manje i manje...gotovo da mogu reći da spadaju u "ugroženu vrstu". pretpostavljam da je ovo broj za ožujak?
    Vladimira

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam, piše broj 5 2011/2012.
      u naše vrijeme prije interneta i mobitela i fejsa, sjećam se kako smo čekali da dođe Modra lsta i da se razdijeli po razredu. Dobivali smo nju, Radost i mislim Smib:)

      Izbriši
  2. obožavala sam modru lastu! imala sam nekoliko uvezanih godišta! naučila sam puno o svijetu, tijelu, međusobnim odnosima, a stripovi, vicevi, priče su mi bile neiscrpan izvor zabave i nadahnuća! kroz modru lastu sam se zapalila za meke naše i strane dječje autore: pilićku, sempea, kušana... bravo, zuba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Supac Zubac (dodati kvacice :))

    pusa

    OdgovoriIzbriši

}, 10);