nedjelja, 22. siječnja 2012.

Njega kože zimi

Zima je, i mada u mom okruženju nema baš snijega, hladnije je. Par mjeseci rada centralnog grijanja i klime rezultiralo je reakcijom moje kože, koja svrbi i ljušti se i crveni se i ljuti se.
Doma imam centralno, na poslu grije klima. To znači (na poslu) da je u uredu toplije nego bih htjela, na hodnicima je hladnije, i konstantno mijenjanje temperature djeluje na moju kožu. Također, pokrivena je s nekoliko slojeva.
Koža zimi treba više njege, i sigurno jednako pažnje kao i ljeti. To što ju drugi ne vide cijeli dan ne znači da nema svoje probleme. I ako bude ulagali u nju kroz zimu, imat ćete manje problema kad najednom zatopli a vaša koža je sve samo ne spremna za kratke rukave i šoseve bez štrampli.
Po zimi, ja se uglavnom mažem uljima, i ako mislite da su kreme i losioni hranjivi, ulje će vas oduševiti. Ulja ima raznih na tržištu, ja sam se u biti našla s baby uljem Becutan, poznatim makedonskim proizvodom. Nema nikakav dodatan miris, ugodno je i ne iritira, a koža je fantastična nakon nanošenja. Ako imate uvjeta i vremena, namažite ga mokru kožu.

Što se tiče maslinovog ulja, ja s vremena na vrijeme napravim peeling od par žlica maslinovog ulja i malo kave, a na kosu utrljam po tjemenu malo maslinovog ulja jer smanjuje ispadanje kose. Koža je nakon peelinga meka i podatna, a kosu operem nakon tretiranja uljem. Ne ostaje nikakav miris niti je masna.
Što se tiče lica, nedavno sam kupila bademovo ulje u ljekarni, proizvode ga Gradske Ljekarne Zagreb, na pumpicu je. Na žalost, ne znam koliko točno je % bademovog ulja, nije preskupo (oko 18 kn) i teta u ljekarni tvrdi da je odlično u borbi protiv strija i bora. To ulje stavljam navečer par puta u tjednu, i moram priznati da je koža lica super meka od njega.


Što se tiče dana, dobila sam na dar Nuxe ulje. Nisam dosad koristila ništa od Nuxea, pa mi je došlo kao ugodno iznenađenje. Jednom tjedno namažem lice, prije stavljanja kreme ujutro. Nuxe Huile Prodigieuse jako fino miriši, treba samo par kapi za cijelo lice (mada je za kožu cijelog tijela i kose, ja ga još uvijek stavljam samo na lice), i koža jako fino reagira.

Ispada da mi ulja puno više odgovaraju od krema, barem u hladnom razdoblju godine.
A kakvi ste vi s njegom kože?
 

1 komentar :

  1. i ja koristim becutan ali mlijeko,imas par korisnih savjeta sto domace kozmetikei na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);