nedjelja, 1. siječnja 2012.

Preporuke/ Suggestions

Početak nove godine donio je neke promjene i na blogu, pa ću pokušavati mjesečno bar jednom postati preporuke koje bi blogove i/ili novinske članke vrijedilo pogledati, pročitati ili čak fanatično slijediti.
Za početak, ako vam je do putovanja.
Travel Notes . Par koji se bavi fotografiranjem, nakon svog vjenčanja odlučio je obići svijet. Ja sam ih otkrila nakon što su prošli kroz Hrvatsku, i bilo mi je jako zanimljivo gledati ovu zemlju kroz pero i oči nekog stranca. Imaju divne slike i dobre komentare na mjesta kroz koja su prošli.

Ova curka je spakirala kofere i otišla is SAD-a do Njemačke, da izuči tajne zanata slastičara i pekara. Mene uvijek zanimaju priče ljudi koji su se odvažili i napravili nešto drugačije, jer su željeli nešto novo naučiti. Valjda mi fali takvih primjera u zemlji gdje je većina stvari postala teško izvediva.

Ona se oblači toliko drugačije od mene , ali meni je milina gledati ju. Ima svoj osobeni stil, i sve je na svom mjestu. Na kraju, modni blogovi i jesu tu da daju inspiraciju nekom drugom , da vlastiti život prilagode i promijene.

I za kraj, Fashion For Nerds je blog žene koja radi u firmi okružena kolegama nesvjesnima mode.
Većinu toga ne bih nikada obukla, ali nije u tome stvar. Sviđaju mi se ideje koje joj padnu na pamet, odjeća koju odluči kombinirati i kako to sve na kraju ispadne.

Eto, možda vam se nešto svidi:)
Pozdrav


New year has brought some changes into this blog, and I'll try to post once at least once a month suggestions what blogs and/or articles are worth reading/looking or even following.
First, in case you'd like to read about travelling.
Travel Notes. A pair of photograps, after getting married they decided to go "around the world". I started reading this blog right about when they left Croatia, so it was interesting to me see my country through someone else's eyes and words. There are great pictures and good comments about places they have visited.

This girl  packed her things and flew off to Germany, to learn the secrets of baking good cookies and pastry. I like to read such stories, even more since here became almost imposible to do something new.

She dresses  so differently than I do, but I enjoy looking what she wore. She has a style of her own. At the ned, fashion blogs are good because they give some much inspiration to others.

At the end, Fashion For Nerds is a blog of a women working in a company where fashion isn't really a priority. Most of the things she wears I would never, but I like ideas she has and combination she tries.

So, that's it for today. Maybe you'll like something of suggested links.
Bye:)

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);