subota, 14. siječnja 2012.

Put u Sarajevo, 1.dio/ Trip to Sarajevo, part 1.


Hrvatska je bila osunčana i pomalo oblačna dok sam odlazila, a u Bosnu i Hercegovinu sam ušla pokrivenu snijegom. Brda su bila bijela, magla se spuštala u nizine. Ne sjećam se svega jer sam popila draminu protiv povraćanja, ali kad sam napokon došla u Sarajevo, bilo je hladno i spremalo se sniježit. Čim sam ušla na toplo, počeo je padati snijeg. Velike bijele krpe. Padao je, s prekidima, cijelo vrijeme. Izađeš na sunce, uđeš na kavu, vani pada snijeg. I sunce sija, u isto vrijeme.
Kako moj put u Sarajevo nije dugo trajao, nisam se ponašala turistički. Više mi je bilo bitno provesti vrijeme s dragim ljudima. Sarajevo je lijep, velik grad. Gradi se mnogo novih zgrada i poslovnih prostora. Što se tiče ponude dućana, rekla bih da nude skoro sve što i Zagreb ima. Možda nije najbolje vrijeme za razgledavanje, jer je zima i magla i snijeg, ali svejedno se može dosta toga vidjeti. Što se tiče pušenja, rekla bih da se puši na apsolutno svakom mjestu.
Razgledala sam neke dijelove, koje ću pokazati kroz nekoliko postova, za početak malo fotografija na snijegu. Ova instalacija dolje ne znam što predstavlja, a ne zna ni Tihana, moja udomiteljica . Morat ću guglati.
Otišli smo na ručak u Valpiano, gdje sam jela jako finu domaću tjesteninu koja se sprema pred gostima i nakon toga pana cottu, odlična stvar. Moram naučiti kako se to radi.

I left sunny and partly cloudy Croatia, and entered Bosnia and Herzegovina in snow. The hills were white, and the fog was crowling down to the walleyes. I don't remember everything because I took a travel pill, but when I finally came to Sarajevo, it was cold and it started to snow. The moment I entered the apartment, the snow had started. Big white snow flakes. It snowed, with some pauses, all the time.
Since my trip to Sarajevo wasn't too long, I didn't act like a tourist. It was more important to me to spend time with my dear people. Sarajevo is big, beautiful town. Many new buildings are under construction. It has almost the same stores as Zagreb does. It wasn't the best time to seightseeing, but I did visit a few places. Firts thing I noticed was that people smoke everywhere. Everywhere. A challenge for a non smoker.
I'll be postong feew posts about Sarajevo, this one is about the restaurant I went for a lunch, Vapiano.
Great pasta that was prepared in front of the clients. Later I had panna cotta, a great desert I must learn how to make.

Broj komentara: 5 :

  1. a đe ba u sarajevu tjesteninu....jaooooo

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni ovo izgleda kao da si bila u Italiji! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. pa ne mogu za svaki obrok jest ćevape i burek.
    ;)
    doći će i slike s drugim jelima..

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, prelijepa si! Sva zračiš!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala ti, an. drago mi je da si se vratila u blogosferu :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);