ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Sarajevo, 3. dio/ Sarajevo, part 3.


 S obzirom da sam već pisala što sam i gdje jela, red je da pokažem kamo sam išla na kavu. Ispalo je na kraju da im kava i nije toliko dobra, ali im je kuhano vino bilo odlično. Možda je stvar u tome što je kafa poznata i hvaljena, a ja pijem kavu s mlijekom, što nije ista stvar..
Uglavnom, uvijek kad se spomene Bosna i Sarajevo nekako se asociramo na kafu, ćevape i bureke, kafane i ćevabdžinice. I to je u redu, ali smatram da jedan grad uvijek ima i više toga za ponuditi. Ne idu svi jesti ćevape i piti kavu iz malih fildžana. Otkrila sam mali kafić u centru, zove se Ribica. Jedva ga zamijetite kad hodate ulicom. Mali, skučeni i zamračeni prostor. Ali meni se činilo kao da sam ušla u nečiji tajni dnevnik boravak/staretinarnicu. Prostor je poluzamračen/poluosvijetljen, na stropu se vrti onaj stari ventilator, cijeli prostor pun je starih stvari: stari telefoni, televizori i servisi sa šalicama, iz zvučnika se čuje stari rock..meni je bilo prekrasno uređeno. Divno mjesto za popit kavu ili vino dok vani kiša pada. Kao da je ispao iz nekog drugog geografskog područja i vremena:)



Since I wrote about food, it is only appropriate to write about coffee as well. I have to admit it didn't like the coffee, but I usually have my coffe with milk, they don't, so I ended up with a very good mulled wine.
Anyway, when you think about Bosnia and Sarajevo, you probably have some image in your head, some traditional food and places to be seen. And this is ok, I just think every place has more to offer. I believe not every one likes cevapi and coffee, every day. I have found a great little coffee shop in the centre, called Ribica ( small fish). You can barely recognize it walking the street. It is a small, dark place, full of old stuff. I felt as if I enetered someone's secret living room/antique shop. Full of odl stuff, tv's, telephones, old cups, old rock on the radio..to me, it was great decorated.
It looks like it came from some other geographical location and time:)

4 komentara :

  1. ijoooojjj, da imam kafić, ovako bih ga uredila!

    OdgovoriIzbriši
  2. obožavam ovaj birc!!! a tek wc!! sa TV-om i starim filmovima i najlonkama i kozmetikom i svašta nešto!! moj omiljeni birc u sarajevu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Volela bih da posetim Sarajevo.
    Zapravo, nikada nisam bila u Bosni :stidim-se:
    Ko zna, mozda bas u sledecem Road tripu to promenim :)

    Pozz, drago mi je da sam slucajno naletela na tvoj blogic.
    Bas je inspirativan i svakako idem na "prati ovaj blog"

    Tara

    OdgovoriIzbriši

}, 10);