utorak, 31. siječnja 2012.

Traperice!

Traperice, neizbježan dio garderobe, prisutne su preko sto godina. Ono što je na početku bila radnička garderoba, pretvorilo se u modni statement, i danas sve velike modne kuće nude svoje traperice, za puno novaca.
Postoje raznih krojeva i boja, a toliko su prisutne u modnoj industriji da su normalan dio garderobe čak i za posao ( mada znam za određene firme gdje je traper zabranjen). Ako izabrete dobar kroj, traperice mogu laskati. Upakirat će vas, stisnuti dupe i podići ga, istaknuti noge, a ako je struk mrvu viši vizualno će smanjiti  i špek na trbuhu. Uz pete i nešto dobro gore i malo nakita, u firmama gdje se smije nositi traper, imate odličnu kombinaciju za posao. Dobra stvar s trapericama je da idu na skoro sve: i majice i džempere i košulje i dolčevite i višeslojne kombinacije. I sve ide i s plavim i s crnim i sivim trapericama.
Skinnies. Meni osobno je ovo mrvu preusko za bilo koji posao (govorim o uredskim tipovima posla). Ali za aktivnosti izvan posla je odlično. E sad, po meni su ove skinice za vitke osobe, i vidim da ostatak svijeta ne misli kao ja, jer oko mene ih nose žene i cure svih kilaža. Postoji tu dvostruki mač: nositi ono što pokriva nedostatke ili nositi ono što ti paše i u čemu se osjećaš ugodno. Tko sam ja popujem drugima? Samo, imam dojam da srednjoškolske cure ili studentice (i odraslije osobe) nose neke stvari (uključujući i ovo) jer svi to nose, i bolimebriga stavom radi stava, i na kraju sve to ne ispada baš skladno/lijepo/ i ne izgleda udobno. Nešto poput  traperica niskog struka koje su svi nosili, pa je pola njih non stop povlačilo hlače prema gore i majice prema dolje, jer im je sve letilo.

Široke traperice. Divno izgledaju. Meni su elegantne. Ove visokog struka su super za nekog ravnog trbuha. Baš lijepo izgledaju. Moje osobno mišljenje je da hlače visokog struka nisu baš za niske osobe, jer ih pretvori u trolove, jer, ako rub hlača završava negdje pod rebrima, tijelo izgleda ko da ima pol metra.

Traperice u boji. Koliko pratim strane blogove, posvuda su, što znači da će taj val doći i do nas, ili već je. Meni je zanimljivo otkriti gdje se skriva mala konzerva u meni. Skriva se, na primjer, u boji traperica. Ja se ne mogu zamisliti da nosim zelene ili roze. Ili žute ili u printu. To mi je dječje. Ne znam hoće li mi se mišljenje promijeniti kad budem bombardirana takvim prizorima često, ali za sada je takvo.
Trapezice. Super su ako idu malo u trapez. Ako idu puno u trapez, podsjećaju me na '70-te.
Ako se dobro iskombinirju, može super izgledati. Mada, ne viđam ih više često. Imam dojam da kod nas većina nosi isto. Ako je sad skinny, onda svi nose skinny i uggsice (i replike). Ako se nose iznošene i izblijedjele/istrgane/ pozelenjele/s ušivenim cvijećem i zakovicama/dopiši , onda će opet ulice biti preplavljene takvima.
Kakvi ste vi s trapericama?

1 komentar :

  1. Pretty seсtion оf content. I just ѕtumbled
    uрon yοur weblog and in accession capіtal to
    assert that I get actually еnjoуed аccount your blog рosts.

    Anyωаy I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

    my web blog remove Hair

    OdgovoriIzbriši

}, 10);