utorak, 14. veljače 2012.

Jesen/ Fall 2012 part I.

Tjedan mode je u NY, malo sam gledala što se nudi..iskreno, većina mi se ne sviđa. Kreatori najčešće nude dužinu suknji i haljina na pol lista, što je meni tak grdo i bapski, i ne mogu se baš zamisliti u tome. K tome, većina mode se reciklira, i to su često stvari koje znam ili imam u ormaru, pa nisam prejako pod dojmom. Naravno, govorim o ovome što mi se sviđa i što bih nosila, ima cijeli jedan svijet mode u kojem se ne mogu ni zamisliti.
Ali, uspjela sam naći neke komade ovdje  koji su mi baš dobri, pa pogledajte.


NY Fashion week is happening, and I googled to see new creations and, I have to admit, I don't like most of it. Creators too often show mid-lenght skirts and dresses , and it looks so oldish and for old ladies, I really don't like it. Also, most of it has been recycled, and I either know or have such pieces in my wardrobe. Of course, I speak about thing I do understand and about clothes I could see myself in. There is a whole world of fashion in which I couldn't even imagine my self.
But, I did find some good pieces here, so take a look what I do like.




Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);