ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Mislim da je kraj veljače vrijeme za počet nosit haljinice i najlonke u boji, opet. Tako dugo sam bila zatrpana debelim slojevima da se i ne sjećam kad sam se ovako lagano obukla.
Ove roze najlonke možda izgledaju tanko, ali imaju 60 dena. Prvi put su obučene, do povratka doma sam ih uspjela malo načeti. Naime, kad prekrižim noge zapnem kopčom na čizmi za najlonku (uvijek). Kako sam bila ljuta na sebe! I uvijek se sjetim nakon što tako sjednem. Jel se ikome to događa, da strga čarapu tako brzo?
Na kraju dana, kava po sunčanom vremenu. Mislim da još nisam pokazala crveni kaputić uživo.
Kako imam dosta šalova/ pašmina, obično ih motam na razne načine oko sebe. Premišljala sam se između ova dva načina, a šal je na kraju završio oko vrata jer je puhalo.

In my opinion, end of February is the right time to start wearing dresses and coloured tights, again. For such a long time I was covered in so many layers of wardrobe, I can't remember the last time I was dressed like today.
I have some issues with wearing tights with these boots, every time I cross my legs, I manage to make a hole in the tights. So, today was the first wearing, and yes, I did forget not to cross legs, so I crossed them, and some metal part on my boot just waited and snapped the tights and there it was, a brand new hole. I was so angry at myself!
I couldn't decide how to wear the scarf, at the end it was around my neck because the wind started to blow.
And I don't think I have shown you my red coat on me till today.

Broj komentara: 6 :

  1. dokoljenke? slatko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja na haljinu bosu nogu :)i čizme, jelte :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ipak nije toliko zatoplilo;)

    vidim da si uspjela ostaviti komentar ovaj put, čestitam:))

    OdgovoriIzbriši
  4. kaputić je presladak. odlična kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. If some onе ωants expert view аbout blogging and site-building after thаt i advise him/her to pay a quiсκ visіt this web sіte, Keep up thе plеasant job.


    My page - V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši

}, 10);