četvrtak, 15. ožujka 2012.

Izlazak iz čizama!/ Stepping out of the boots

Htjela sam se samo pohvaliti da sam izašla iz čizama ovaj tjedan! Daa, ovo je prvo nošenje cipela na posao ove godine!
Kakvi ste vi, još vam je zima ili ste se okuražili?


Oh, I just wanted to boast with my first day without the boots this year! I went to work in these shoes! Yes I did!


Broj komentara: 7 :

  1. ja sam u cipelama otkad se ona snježina otopila! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da bi genijalno išle na iste takve čarape, samo bijele...;) Ali i ove su divne..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, i bijele su dobra ideja, osim što ih nemam :)

      Izbriši
  3. Ja bi čizme najradije nosila cijelu godinu, u njima mi je najbolje :) Ove tvoje cipelice su baš slatke!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);