ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Kraljevna na zrnu graška/ Princess and the Pea

Prošli tjedan počela sam s brzim hodanjem. Za one koje ne znaju, brzo hodanje je divna aktivnost za ispucavanje stresa, nabijanje kondicije i disanje punim plućima. Kako sam skoro pa ozdravila od respiratornih virusa koji su pregazili moju firmu, i vratili se po još, pa smo skoro svi imali fazu temperature, sinusa, grla i pluća, ili sve skupa, trebalo je proći vremena da krenem s tjelovježbom. Već sam pisala kako imam averziju prema dvoranskim sportovima, i iskreno, ideja da dam nekom pare neće me natjerati da dignem dupe ako mi se zaista ne bude išlo. Za brzo hodanje morate imati volju za hodanjem i mjesto kuda hodite.
Ja sam uglavnom usamljena u svojoj sreći u hodanju, većina mog kruga ljudi više voli ne pješačiti satima. Ima ih par koji zaista vole pješačiti, i to skupa sa mnom, ali tu se upleće faktor posla i lokacije stanovanja, pa je zaista teško vježbati skupa.
No, svemir me voli i nedavno mi je J došla s prijedlogom da skupa brzo hodamo, na što sam ja idućih 10 minuta pljeskala ručicama od sreće:) jupi!
I počele smo, debelo na kraju dana, po noći, ali eto jedna prednost života u Zagrebu je dobra osvijetljenost mjesta za rekreaciju i činjenica da i kasno navečer ima dosta ljudi koji vježbaju.
Odličan osjećaj, nakon cijele zime opet sam osjetila fizički umor, koji nije bio kočenje leđa i vrata zbog posla i/ili kompa/auta. Problem se pojavio u obliku mojih delikatnih stopala. Prve večeri, tamo negdje nakon 100 metara, pojavio mi se žulj. Nekako uvijek dobijem žulj na istom mjestu, tako da simetrija tijela pada u vodu u mom slučaju. Uvijek je ta desna peta senzibilna, i trenutak kad iz čizama izađem u cipele ili nedajbože obujem tenisice, moja desna peta se naduri, rodi preogroman žulj i onda ja iduće dane provodim šepajući. Jeste li ikad imali žulj na peti? Nevjerovatno kako se velik žulj može stvoriti na tako malom mjestu. I ne samo to, preko noći ga ostavim bez flastera, da se suši, no onda se koža zategne, i zadnjih par dana moram razgibavati stopalo da bih uopće mogla izać iz kreveta.
Što se tiče flastera, razočarali su me jer se i tu vidi smanjenje kvalitete. Ovako, dragi Hansaplastu, wasserfest bi trebao nešto značiti. Za početak, da bude wasserfest, a ne da nakon tuša leti s tijela. Fale mi one stare role flastera, koje odrežeš koliko ti treba, i koji se ne miču čak kada to i želiš. I ta kutija s flasterima, od kojih pola nikad ne potrošiš, oni mići mali, poput kutije raznih keksiju od kojih polovicu ne voliš. Ali oni najveći flasteri su ok, rade svoj posao za sada.
Uglavnom, ovo mi je već drugi tjedan brzog hodanja. Totalno sam ufurana, imam blagu bol u mišićima, i samo da se pohvalim, u jednoj večeri prehodamo više od 6 kilometara. Mislim da je to čist dobro.

Last week I've started brisk walking. For those who don't know what brisk walking is, it is a great stress relief, and you can breathe deeply. I've been ill for almost 2 weeks, the usual thing during the winter, and it was finally time to do some exercize. I love walking, and usually it is hard to find someone else to enjoy this activity with. Either people can't see the greatness in it, or, if they like it as much as I do, we don't have the same free time and location for it.
So, the universe was kind to me and J asked me last week if I was interested in brisk walking. I almost jumped from joy. And we have started. We walk late in the evening, when the day is almost finished, and there is enough time for such a thing. This is one good thing about living in Zagreb: there are people jogging/ streching even so late, and there are places with enough light so we feel secure and comfortable walking.
First evening, somewhere after first hundred meters, I got a blister. It's not something new. Every time I stop wearing boots and start wearing shoes and running shoes, I got one, always on my right heel. In my case, the  body symmetry doesn't work. My delicate heel shows me every time its opinion, giving me the blister.
And I have to stay I'm not satisfied with strips I bought, they were better before. Today, Hansaplast waterproof strips fall off after the shower. This is not very waterproofly. And what about these small stripes in the box, who need them? Small people with small blisters? It's not even big enough for the children!
Anyway, it is the second week now, I feel good, I feel pain in my muscles, which is strange since I usually feel my back& neck hurt from the work/computer/ car driving .
Every time we walk 6 kilometres ( ca 3 miles). I think this is just fine.

3 komentara :

  1. Odlično! Na tjelovježbu se treba natjerati ali je jako korisna i od kad sam ja poćela vježbati odsjećam se puno bolje :)

    A žuljevi - ne pitaj. Moja stopala su takva da nabiju žulj i u najudobnijoj cipeli ak je nova a uglavnom i u starim cipelama kad ih ponovno obučem kad dođe njihova sezona. Flasteri ne pomažu nizavraga, odljepe se čim ih stavim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo! Odlična ideja i samo naprijed! Ja volim hodati, doduše ne prebrzo kao ti ;), ali duge šetnje po šumi mi izliječe dušu..

    OdgovoriIzbriši
  3. "I ta kutija s flasterima, od kojih pola nikad ne potrošiš, oni mići mali, poput kutije raznih keksiju od kojih polovicu ne voliš."

    Super mi je ovo :))

    Svaka čast, baš se i ja spremam na nešto :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);