četvrtak, 22. ožujka 2012.

Kuvarica: Jogurt sa sjemenkama i medom

                Malo me ovo proljeće umara, i iskreno, nije mi se danas dalo ništa smišljati za večeru.
U času sam u slojevima stavila šaku cijelih badema, zatim lanene sjemenke, zatim dvije žlice meda, a povrh sezamove sjemenke. Povrh svega toga, tekući jogurt do ruba čaše.

Meni se sviđa slatko kiseli okus, plus što jogurt daje notu svježine. Meni se jako sviđa, a i djetetu u meni paše kad zavrtim žlicom kao na zadnjoj slici, pa jogurt polako prodire među slojeve i mijenja izgled.

3 komentara :

  1. Nikad do sada nisam sama sebi pravila jogurt ovog tipa..obično pravim one voćne..izmiksaj jagode i jogurt i eto ga :D
    (ili bilo koje drugo voće )
    Ali moram probati i ovako nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jako je fino, toplo preporučam:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);