nedjelja, 11. ožujka 2012.

Nedjelja/ Sunday

Nakon tijela i laptopa, memorijska kartica iz fotića odbila je raditi svoj posao. Tako je počela nedjelja. Neka, svo zlo s tim;)
Uvijek imam sto planova za vikend. Jedva čekam da dođe, danima unaprijed dogovaram druženja, ali vremena je tako malo, a ja bih u isto vrijeme naspavala se/pospremila stan/ obavila šoping hrane/družila se sa svima s kojima sam se dogovorila. Išla bih u prirodu, išla bih van, pila bih kave, ručala. Također, pogledala bih onih par filmova koji već skupljaju prašinu, završila par stvari koje šijem i napokon pročitala knjigu do kraja. Koliko god da obavim ili ne obavim planiranih stvari, nedjelja uvijek donosi neku slatko-gorku notu. Nisam više potpuno opuštena jer sutra je već ponedjeljak. Tog osjećaja sjećam se još od srednje škole, kad bi bilo popodne, ja sam se spremala za školu ako me je čekala jutarnja smjena, i pripremala što ću obući i što ću jesti kad se vratim iz škole.
To nije fer. Ispada da pola vikenda otpada na nedjelju, koja je u mislima na idućem radnom tjednu. Uvijek je tu neka tuga.
Uspjela sam se naći na kavi danas, malo mi je bolje i nisam nikako htjela provesti cijelu nedjelju doma (vidi gore navedene razloge), pa sam odlučila s Andrejom otići u prirodu i malo slikavati. Em priroda još nije prolistala, em fotić nije radio, na kraju sam se samo uslikala što sam obukla za kavu.
Uspjela sam naći neku rupu za puške u zidu ka kojoj sam veselo otrčala da pogledam, inače tu ljudi češće  bacaju smeće, no meni je bila odlična lokacija za brzi fotošuting mobitelom. Kako se proljeće bliži, pokušavam iznositi svu zimsku garderobu, da sve stavim prat i spremim do iduće jeseni.
After my laptop and my body, my memo card in the camera decided to stop working. this is how my Sunday started.
I always how so many plans for Sunday. I want to see my friends/ to sleep/ to tidy my flat/ to go grocery shopping/to watch movies and read books/ to blog/ to go in the nature/all in two days. Also,  I'd like to finish some sewing projects I've been working on lately. And whatever I do or don't do on weekend, there is this bitter- sweet feeling on Sunday afternoon. I am not relaxed because soon will be Monday. I remember this feeling from my high school, when Sunday afternoon meant preparing the lunch and wardrobe and books for tomorrow.
It's not fair. It turns out half of the weekend  is with my mind on the next week.
I managed to have a coffee today, I'm feeling better and din't want to spend the day in bed. so we went for a walk in the nature later and took some pictures with the phone camera. I've found a new place in this mid ages wall, I suppose people usually leave garbage here but I thought it was a great place to take  a picture!
Spring is coming, and I'm trying to wear all my winter clothes, so I can wash them and put them away for a while.

Broj komentara: 8 :

  1. nedjelja popodne me ubija, jer osjećam kako iz vikenda istječe život... :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je nedjelja postala divan dan svjesnom odlukom da postane.
    Nisam je volila još iz vremena kad mi je kemija bila ponedjeljkom. Uf.
    I onda sam (na malo manje rječit način) istko skontala da mi pola vikend prođe u kukanju što je sutra ne-vikend i odlučila sam tome stat na kraj.
    Nedjeljom se obavezno družim, idem kod familije ili ugošćujem drage ljude na dugim kavama. Nerijetko se peku mirisne palačinke. Ljeti je sve lakše, nedjeljom se ide u šetnju do kasnije navečer i sve ima više smisla nego kad je prokukam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. mirisne palačinke:))
    slažem se da je sve bolje preko ljeta, dan ej duži, kave i šetnje su duže, čak se ide na kupanje i vraća u Zagreb kasnije navečer.
    možda je stvar u dugo očekivanom proljeću i najavi novog snijega sutra...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. snijeg?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! još mi samo to fali...

      Izbriši
  4. ja isto imam sto planova za vikend, a najbitniji od njih je da se dobro odmorim, međutim, od silne euforije bavljenja svime onim što volim i druženja s ljudima koje ne stignem vidjeti preko tjedna-kraj vikenda dočekam potpuno iscrpljena...

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh i meni je nedjelja inače takva, pripreme za ponedjeljak. A planova za vikend uvijek 100 a na kraju je super ako i 5 provedem u dijelo :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);