utorak, 27. ožujka 2012.

Neka druga vremena/ Some other times

Kad sam zadnji put bila u Karlovcu, naišla sam na fotografije u Katzlerovom izlogu, o nekim drugim danima koje je ovaj grad imao.
Podsjetilo me kako je uvijek bilo kriza i ratova, siromaštva i nezaposlenosti. Svaka generacija imala je slične probleme, i opet se živjelo. Ljudi su se bavili sportom, žene su se uređivale i šminkale, priređivale su se zabave.
Ovo je podsjetnik da život nije izmišljotina 21. stoljeća. Kako god da je trenutno, i to će proći. Kako god da vam izgledaju dani, probajte naći vremena za drage ljude i za same sebe. Ovo je samo nekoliko slika koje su mene privukle, za više slika iz prošlosti pogledajte ovdje . Ponekad imam dojam da su ljudi prije znali više uživati u životu, a manje kukati. Danas je sve teško i nama je najgore.



Last time I visited Karlovac I saw these photographs in a store window, and they reminded me of some different time this town had.
They reminded me how there have always been wars and crisis, poverty and unemployment. Every generation had its problems, very much similar, and still they were living their lives. People did sport activities, women got dressed and put some make up on, there were parties.
This is a small reminder that life is not an invention of 21st century. No matter how bad now it may be, it will pass. No matter how your days look like, try to find some time for yourselves and for your dear people. Here are just a few pictures I was attracted to, for more pictures see here .
Sometimes I have a feeling people used to enjoy life more, and complained less.
Today, everything is so hard and sometimes people act as if we have the worst life ever.
                                                 
                                              klizačice na zaleđenoj Korani
                                                       gimnastičarke
                                                    natjecanje u računovodstvu
                        ako mislite da snijeg nikad prije nije toliko napadao kao ove godine...

3 komentara :

  1. Volim ove stare fotkice, gimnastičarke su mi najbolje xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su klizačice prave koke :) sređene, i na nogama klizaljke

      Izbriši
  2. I love looking through a post that will make people
    think. Also, many thanks for allowing me to comment!
    my web page: my article tools

    OdgovoriIzbriši

}, 10);