utorak, 20. ožujka 2012.

Prvi dan proljeća/ First day of spring

Sretan vam dolazak proljeća! Nakon posla prošetala sam se gradom, i vidjela jako puno jako zgodnih žena.
U biti, cijeli dan obilježen je odlično obučenim ženama, počevši od posla gdje sam vidjela jednu odličnu kombinaciju, i da nisam bila u mislima na nečem drugom, išla bih joj to reći, možda ću je sutra vidjeti.
Kroz grad su paradirale predobro obučene žene. Ne znam jesam li danas samo takve susretala, ili je proljeće nagnalo većinu da izađu iz zimskih jakni i pokažu garederobu, uglavnom, ja sam bila ko na izložbi, zagledavala se u ljude oko sebe i bila zaista zadovoljna viđenim. Vjerovatno sad zvučim ko modna policija.
Što se još desilo na prvi dan proljeća? Ja sam, prvi put u životu, kupila uske hlače. Onak, uske koliko su skinny uske. Jako. Prvo sam ih jučer vidjela u H&M, uzela probati, ali usred mog neradnog dana H&M uopće nije bio prazan, u biti, u njemu su valjda bile sve srednjoškolke ovog svijeta. Ja sam se okrenula, ostavila hlače i prošla van. No danas me put opet nanio do Hannesa i Moritza na Cvjetnom, i opet sam ušla, no mojih tamoplavih hlača moje veličine nije bilo. Ali bilo je crvenih, i tamnoplavih broj manje. Pa sam ja lijepo probala crvene, koje su mi dobro stajale, i manje tamnoplave, koje su mi manje dobro stajale, i izašla van. Da bih tada, na nekoj desetoj hrpi hlača, našla svoje tamnoplave, i ne isprobavajući, uzela hlače i dala im novce za njih.
Ja inače tako ne kupujem, ali ja inače ne kupujem ni uske hlače, očito je proljeće krivo!
Kad sam došla probala sam ih, čine mi se ok. Problem je što ja doma baš i nemam ogledalo. Možda zvuči čudno s obzirom na brdo modnih postova i slika ovdje, ali ja u biti imam jedno usko ogledalo koje mi pokazuje trup, od sisa do bedara, koje je super ako me zanima kako mi stoji remen oko struka, ali ja se većinom ogledam u nekim regalnim vratima. Što je u biti super, ja zaključim da je dobro (ono što naslutim u odrazu), obujem cipele i odem van, bez pretjeranog razmišljanja jel to zbilja ok. Ponekad se znam iznenaditi u liftu, gdje je jako osvijetljenje i veliko ogledalo- tu skužim greške u šminkanju i garderobi, no to nikad nije argument da se vratim nazad. Jednom kad se izađe iz stana, takva sam kakva sam. Skočila si, sad plivaj.
Uglavnom, tamnoplave uske hlače su kod mene, evo ih leže na kauču i dosađuju se. Lijepe su, vrlo '60, visok struk i sve. Moram ih spremiti u ormar da se upoznaju s ostalim odjevnim predmetima i nađu prijatelje.
Jel vam se ikada desilo da nešto jako jako ne volite u modi, a onda se nešto desi i vi kupite to nevoljeno i sretno hodate s time okolo?

        


                                                                                                             
                                                        izvor/ source


Happy first day of spring! Today after the work, I was walking around the town, looking at so many good looking and great dressed women. Actually, the whole day has been full of good looking women, starting from my colleagues at work. I don't know what happened, maybe the warm weather made all of them take off winter jackets and show their great wardrobe, or I just saw a great number of them dressed the way I like. I probably now sound like a fashion police;)
What else happened the first day of spring? I've bought my first pair of skinnies. Well, they're really thight.
I saw them yesterday, but the store was full with high school girls, it was to crowdy and too loud, so I left them there. But today, I somehow came back to H&M, and decided to try on these skinny trousers with high waist. I couldn't find my size in dark blue. So, I took the red ones, and dark blue one size smaller. And it turned out the red ones are in the right size, but I didn't want the red ones. I walked out the cabine, and suddenly saw dark blue trousers, in the right size, laying on the side. I took them, and bought them, without trying them. It is not something I usually do, but I usually never buy skinny trousers eighter.
The thing is, I don't have a proper mirror. I have something like a proper mirror, only it shows my body from my boobs to my tights, so it is great in case I want to see how my belt looks on me. For everything else, I check my appearanse in a glass door on my cabinet. Maybe you think it is strange, since I have so many fashion posts here, but most of the days I basically know how I look like, and go out like that. It doesn't bother me much. There are days when I see myself in my elevator, and see some things I need to work on my make up, but  I never go back and change. It is not something that worries me.
Well, now I have these trousers, I'm combineing them in my head with other parts of my wardrobe, let's hope they match.
Did you ever dislike something, fashion-wise, and then, just in a moment, started liking it and buying it & wearing it?


Broj komentara: 10 :

  1. desilo mi se nedavno: kupila sam si uggsice, a prezirala sam ih... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, ja i uggsice..nikkao..baš bih mogla jedan post o stvarima koje nikako ne mogu zamisliti na sebi:)
      no, sve cure koje ih imaju se kunu u uggsice, da su najudobnije i najtoplije čizme koje imaju.. jel i tebi tako?

      Izbriši
  2. Mene raduje proljeće zbog sunca ali još ne dam svoj zimski kaput - trebam još smršaviti pa da mogu van bez njega. Tu u Zg svaka druga cura ko manekenka, osjećam se ko balon kad izađem van -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misty, ja ne znam kam ti gledaš, ali zaista nisu sve cure ko manekenke ovdje. u biti, kuda se krećeš? po modnim revijama? ;)

      Izbriši
    2. E znas da sam stajala tu na bus stanici i onda dolje na okretistu i zbilja su sve zgoljave i zgodne :O A mozda je to ono - primjetim samo one zgodnije od sebe (ah moj glupi mozak) a one druge ne :D

      Izbriši
    3. mislim da te muči ovo drugo. nisu sve zgodnije (nema šanse), nego ti samo te vidiš!

      Izbriši
  3. Zna mi se dogoditi, makar ne tako često..Lijepo da je proljeće tu!

    OdgovoriIzbriši
  4. i meni se zna dogoditi. ne mogu baš objasniti... kao da zaboravim zašto sam protiv nečega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely happy I found it and I'll be book-marking and
    checking back frequently!
    Feel free to surf my weblog my blogger tricks

    OdgovoriIzbriši

}, 10);