ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Sakriveni Zagreb

Već sam spomenula kako mi se sviđa Zagreb i kako volim lutati po njemu.
Zagreb ima prekrasnih dijelova, onih dijelova koji nisu trgovački centri i parkirališta i klubovi i glasni bircevi. Nekako ispada da je Zagreb centar, šoping centri po rubovima, Jarun i Bundek i Sljeme. I ima jako puno avenija i prometa i sve je sivo.
Šipak. Pomaknite dupe i nađite prekrasne dijelove koji postoje.
Gornji grad pun je starih građanskih vila s tornjevima, šetališta, parkova, zelenila. Dvorišta su velika i uređena, s kamenim klupama i sjenicama.
Nema buke, nema auta, ima puno klupica za sjest i odmoriti i pročitati novine ili knjigu. Čak možete naći i groblje iz 18. stoljeća u Jurjevskoj, nadgrobni spomenici su ostali dok su ostacci premješteni  na Mirogoj kad se otvorio.

Broj komentara: 7 :

  1. oooooooooo, grobovi, me likes... sad znam gdje ću u sljedeću šetnju, hvala!

    (pravite se da ne primjećujete koliko sam morbidna)

    OdgovoriIzbriši
  2. divna šetnjica! drago mi je da ima još nekrofiličara poput mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je Mirogoj predivan, ja sam odrasla kraj groblja i groblje mi uvijek označava šetnje u tišini, starinske nadgrobne ploče koje obožavam gledati i čitati i prisjećati se kako je to nekada bilo. Baš bih se mogla zaletjeti jednom u šetnjicu po gornjem gradu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja volm groblja:) umiruju me. ovo groblje na slici ima zanimljive ukrase, na primjer Smrt s kosom, ili lubanja s dvije prekrižene kosti :) iz vremena kad je bilo uobičajeno tako ukrašavati spomenike

    OdgovoriIzbriši
  5. :(
    Ja o.b.o.ž.a.v.a.m. Zagreb! Planiram se u skorije vrijeme i preseliti tamo samo ako sve bude kako planiram :D
    U gornjem gradu nisam bila nikad (nije da sam svako malo uZg je li -.-) ali ima vremena :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Your means of telling everything in this piece of writing is genuinely pleasant, every one be capable of effortlessly know it, Thanks a lot.
    Here is my blog - cool articles about animals

    OdgovoriIzbriši

}, 10);