petak, 2. ožujka 2012.

Što obući../ What to wear..

...za ručak i kavu na prvi dan ožujka? Pa, za početak, nosio se kišobran, jer je nebo bilo teško i sivo i oblaci su nisko prolazili iznad moje glave. No, ispalo je da je moj kišobran repelent, i sunce je bliščalo ostatak dana, a ja sam kišobran prebacivala iz ruke u ruku.
Dan je bio idealan za ručak i kavu i sladoled i šetnju. Kišobran sam otvorila jedino iznad gospodina uklesanog u kamenu. Inače, kišobran je crni s bijelim volanima i meni je divan i prava je šteta što je kiša postala rijetka pojava u Zagrebu pa ga ne mogu češće nositi.
Konobar u divnom kafiću Velvet radi srca na kavi s mlijekom :)

...for the first day of March? Actually, I had an umbrella, the sky was dark and cloudy and I expected the rain. It turned out my umbrella scared the clouds away and it was a sunny afternoon, and I was just switching my umbrella from left hand to right. The umbrella is black with white flounce, it is beautiful and it is too bad we don't have rain more often here so I could use it.
The day was ideal for a slow lunch and coffee afterwards and icecream and a walk. The only time I opened my umbrella was above this statue.
And the waiter in the Velvet coffee shop makes hearts in coffee cups:)

4 komentara :

  1. awwwwwwww... srčeka u kavi <3 <3 <3
    davno sam gledala na youtube-u kakve sve likove majstori znaju napraviti, ali kod nas to još nisam vidjela... možda su srca samo za tebe? ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=MoBKObsedqg

    OdgovoriIzbriši
  2. Srceka <3 Ja sam pravila takve shablone za kapucino ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. nisam imala pojma da postoje šablone za to!
    sad smatram da su srca došla samo zbog mene, da im nisu uobičajen finiš na kavi ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);