ponedjeljak, 26. ožujka 2012.

Što obući za šetnju/ What to wear for a walk

Svemir je bio široke ruke, i uspjela sam popiti kavu s A. a onda smo se prošetale po Gornjem gradu. Gornji grad je predivan, on je onaj lijepi dio Zagreba, sa starim građanskim vilama i kućama, tišinom i uređenim dvorištima- naravno, ako vam je tako nešto lijepo.
Mnogi za Zagreb kažu kako je siv i pokriven asfaltom, ja non stop šetam po njemu i nailazim još ljepša mjesta za šetnju, ali o tome u nekom drugom postu.
A. dijeli moju ljubav prema bojama. Jako mi se sviđa njena majica s curicama, a ja sam bila standardno u prekonekoliko boja.


The universe was kind and I managed to have a coffee with A. Later we had a walk around the Upper town. I really like this part of Zagreb, it is old, with old houses and villas, it is silent- of course, if you like such places.
Many people say Zagreb is too loud and has to much asphalt and concrete, but I seem to find more and more green places every time.
A. likes colors as much as I do. I like her yellow shirt with little girls on it. I wore, as usual, almost 5 colors.

Broj komentara: 8 :

  1. Kako luda majica na tvojoj legici :) A i tvoja haljinica/tunika/majica mi je totalno kjut :)

    Meni je Zagreb super. Ima normalno svoje mane ali ima i svoje predivne kutke i uvijek se nešto dešava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. ja isto ne znam jel tunika ili haljina, pa ju nosim kao jedno i drugo. Zageb ima divnih mjesta za posjetiti, i sve (srećom) izvan najfrekventnije mreže

      Izbriši
  2. Pozdravi svoju prijateljičicu A., čija majica se i meni sviđa, i reci joj da je zaboravila na mene ovu nedelju i da sam malo tužna ali da bum joj oprostila :)
    Damira

    OdgovoriIzbriši
  3. zaboravila je na dogovor? ma nemoguće! to joj se inače baš nikada ne događa;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korak po korak! Sad sam uspjela postići da mi se javi na telefon :)

      Izbriši
  4. Tvoju drugu prijateljicu A. zanima gdje je prva A. kupila majicu???Malo je reći da je mrak...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello, I log on to your blogs like every week. Your writing style is witty, keep up the good work!
    Look into my web-site - cool articles for kids

    OdgovoriIzbriši
  6. Ιf yоu deѕire to takе much from this post
    then уοu hаvе to аpply thеse tеchniques to your wοn website.



    Also νiѕit mу webpage :: V2 Cigs Review

    OdgovoriIzbriši

}, 10);