subota, 10. ožujka 2012.

Virus

Zadnjih par tjedana svi su oko mene bolesni, i već sam se pitala hoće li me koji virus uloviti.
Bome jest. Počelo je u četvrtak prije posla, do navečer sam već kurila, u petak ujutro moja glava je sadržavala pola moje težine i glavinjala sam po stanu. Dobra stvar je što se sve pretočilo u sinuse, moju novootkrivenu bolnu točku. Za sinuse sam znala proceduru. U četvrtak samo morala uzeti jedan andol još na poslu, ali sam se hrabro držala do petka, kad sam krenula sa Clarinase, a to je divan lijek koji radi svoj posao. Već mi je bolje, osim što kišem i šmrkava sam, ali to je sasvim ok.
Zašto bi tu bio kraj? Pa pišem o virusima. Jučer navečer pokupila sam virus na laptopu. Moj prvi virus. Preskočio je antivirusni program, i zacrvenio mi ekran, obavijestio me da sam pokupila trojanca, tražio novce i broj kreditne da uplatim- pretvarao se da je on neki antivirusni program. Samo da znate, ako vam se na vratima pojavi Fortress 2012, znate tko je. Dakle, kako ja ne dah podatke kreditne, Fortress lijepo meni sruši sve moje na laptopu, ništa nisam mogla. Muerto.
Hvala svemiru pa ima dobrih programera (hvala, Korni), pa je danas laptopić bio na popravku, instaliranje svega ponovno. Ispalo je da sam pokupila neki virus za koji još nije napravljen antivirusni program. Nešto što se valjda zove Zero Day Attack, kad si u onom malom postotku da ti se tako nešto desi. Iskreno, nije me začudilo da sam tako posebna, ja sam to oduvijek znala;)
Osim što sam izgubila sve moje Favoritse, sad imam svašta nešto novoga. Virus iz kompa je istjeran, a za sve ostalo skuhala sam si goveđu juhu.

Last few weeks everyone around me has been ill, so I've just waited for me to start sneezing. And so it came, the virus. It all started on Thursday before the work, and by afternoon, my temperature was high, but luckily, on Friday I discovered all that hurted in my body were the sinuses. Sinuses are my weak spot for the last few years, and I know the procedure. Clarinase is a great way to deal with them. So, now I'm feeling much better, I am still sneezing but it is ok.
Of course, that's not all. This post is about viruses. Yesterday evening I got my first computer virus. It came unexpectedly, since I am such a boring surfer. The name is Fortress 2012, it pretends to be an anti-virus program, asking for licence update and your money for it. Since I didn't respond as it asked, the virus killed my laptop. 
Thank the universe for good programmers ( thanx Korni), my laptop had everything re-installed today, and more. It turned out this virus is something new, so the antivirus programs do not notice it. It is called something like Zero Day Attack, when there is no antivirus program for a virus; there is a very small chance to get it. 
So, I was the lucky one! And I am not surprised, I've always known I'm special;)
So, the laptop is healthy now, and for everything else there is a beef soup.

4 komentara :

  1. ajme, nadam se da se to neće meni dogoditi! Niti jedan niti drugi virus! ;) Juhica izgleda eliksirično :) Brzo ozdravi da možemo kafenisat!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, kad te krene, ide te, ha? ozdravi brzo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajde, bar si to sad sve riješila odjednom, pa si dalje sigurna i imuna :))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);