petak, 20. travnja 2012.

Cookie Factory



Ima jedno dobro mjesto u Zagrebu,  pisala sam već o tome, Cookie Factory. Tamo postoji jedan divan slatkiš, zove se Apple Cobbler. U njemu se ispeče prhko tijesto i u njemu šnite jabuka. To se, vruće, izlomi, a povrh toga se stavi kugla sladoleda. Ja sam lijepo molila još jednu kuglu, kad već jedem sladoled, a konobar, koji je divan i krasan i ljubazan, je dodao još jednu kuglicu gratis! Tri komada!
Cookie Factory se nedavno preselio na atraktivniju lokaciju, u Tkalči (iz Skalinske) i imaju jako dobru ponudu raznih cookia. Moram priznati da je cijela terasa bila puna odlično sređenih žena, ja ih nisam mogla prestati gledati. Zaključile smo Jelka i ja da nas sve podsjećaju na hrvatske modne blogerice. Ne znam uprijeti prstom što me točno podsjetilo na njih, ali oko mene je sjedilo 10tak cura, i sve su bile onako (ležerno)sređene i sve je bilo na svom mjestu, i jako me podsjetilo na modne editorijale.
Što se tiče slatkiša, odlična kombinacija vrućeg i hladnog, i zasiti. Preporučam.


There is a place in Zagreb, I already wrote about it, that is called Cookie Factory. They have this great thing, Apple Cobbler. Crisp pastry, apples, and above all this, ice cream. I asked fore more ice cream, but I didn't expect the waiter to give me a ball of ice cream extra! Three!
It is very good, and I recommend it.

Broj komentara: 13 :

  1. Okrutno je to mjesto. Još su i konići zgodni i ljubazni, uvjere te da je oke da toliko jedeš. Kava je fina, mlijeko je pjenasto i kremasto, mmmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ću morati ovog svog gladoša odvuć jednom tamo - on voli kolače a ja sladoled, ovo će biti savršena kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila sam tamo, ponešto jamrala na njihovoj stranici o preglasnoj muzici unutra pa se netko složio, netko nije... no ruku na srce, lijep je to prostor, fini kolačići, ljudi zgodni-prezgodni i tko sam ja da im sudim...
    Mislim da ću ovo ljeto doći prošetati svoje nove cvike, ako ih do tada i kupim... stoga, Zubo, ako se sretnemo, plaćam kafu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ti imam slonovsko pamćenje za takve stvari! pišem pamtim! :)

      btw. s malo mlijeka i bez šećera, da znaš štoš platit;)

      Izbriši
  4. mljac, mljac za desert, tete na terasi mi zvuce manje zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jučer su došle neki turisti u zg pa sam ih opet tamo vodila. već će me znat po imenu;)

      Izbriši
  5. grrrrrr... neki dan bila u zg, da sam bar znala za to mjesto! (s druge strane, vjerojatno bih se domavratila par kilograma teža, možda je ovako i bolje)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bila sam u starom prostoru, odusevila sam se i pisala isto o Cookie Factory. Radujem se da ih posjetim u novom lokalu i svakako cu probati ovaj slatkis. Evo preko njih sam otkrila i tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello thеre! Ι κnow thiѕ iѕ kind of off topic
    but I was wondering whісh blоg plаtfοrm are уou using foг thіs site?
    I'm getting tired of Wordpress because I've haԁ issues wіth hacκerѕ and I'm looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a good platform.

    My page: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    OdgovoriIzbriši
  8. Verу rapiԁly thіs web sіte will be famous amiԁ аll blogging viewегѕ, due to it's pleasant posts

    Review my web page: bakersfieldbug.com
    my page :: Read the Full Write-up

    OdgovoriIzbriši
  9. I eνery timе used to ѕtudy piecе of writing in
    newѕ pаpers but nοw as I аm
    a user of net thuѕ from nоw I am uѕіng nеt for аrticles, thanκs to wеb.


    Hеre iѕ my web site ... just click the following web page

    OdgovoriIzbriši
  10. This is very intereѕting, You are a very
    skilled bloggег. I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I've
    shared your wеbsite іn my sοcіal nеtworkѕ!


    My web-site :: Click Here
    My site :: V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši

}, 10);