utorak, 3. travnja 2012.

Glad/ Hunger


Neki dan, kad se spremalo ono nevrijeme u Zagrebu, nisam išla na brzo hodanje nego sam ostala doma. Cijelu večer mi se jelo nešto slatko. Ništa slatkog nije bilo doma, i aktivno sam razmišljala o odlasku u Mekdonalds, najbliže mjesto sa slatkim kasno navečer, ali ideja da se obučem, obujem, izađem iz stana po tom vjetru s jedne strane, i glad za slatkim s druge..na kraju je prevagnula lijenost preko gladi. Ne znam jel ovo za pohvalu ili za stat u ćošak i sramit se. Uglavnom, krenula sam po kuhinji gledati što vuče na slatku hranu. Ispalo je da sam nedavno kupila nekakav ječmeni griz. Zadnje mlijeko za kavu ujutro sam žrtvovala, ubacila u to sve jedan vanilin šećer, jedan burbon šećer, i malo muškatnog oraščića. Dugo miješala. Ispao je savršen griz, krupniji od onog standarnog. Pomlatila sam sve. Griz jedem valjda jednom godišnje, ovo je ispalo odlično rješenje za napade gladi. Sva sreća da sam ga imala doma, u protivnom bih večerala med. 
Jel vam se desi kad da imate napad gladi za baš određenom hranom?


A few days ago I stayed at home instead of going for my brisk walk, and felt such a hunger for sweet. I didn't have anything sweet at home, and after I went trough my kitchen to confirm that, I though about going to McDonalds, but having to dress myself and go outside ( it was windy) and get some sugar- and just stay at home on the side..well I suppose I am lazy. I stayed. 
I started searching the kitchen for some sugar, and found just barley groats. I gave my last milk planned for the coffee in the morning, and myself a dinner. It turned out just fine, with some vanilla sugar and rum sugar added.
Do you ever have a hunger for sweets, usually late in the evening/ night?

Broj komentara: 8 :

  1. Ja uvijek imam napade gladi, i uvijek sam gladna,=) covjeceee

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja i ja! ja imam napadaje za slatkim, moj glavni porok, ali mene ne može zaustaviti nikakvo nevrijeme ili daljina do objekta požude :)...

    OdgovoriIzbriši
  3. nege, ovaj tvoj griz se ne kuha? upravo proživljavam napadaje gladi+lijenost da izađem iz kuće.prije sam često imala želje za određenom vrstom hrane, ili konkretnom namirnicom ili baš točno određenim slatkišem. dugo me nije uhvatilo, hvala Bogu, jer se nisam mogla primiriti dok ne pojedem upravo to na što ciljam.

    OdgovoriIzbriši
  4. +1 sa konstantnim napadima gladi ... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. griz se kuha, naravno;) valjda sam zaboravila to spomenuti.
    Tara, dobrodošla :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja cesto imam napade gladi i to u kasne sate. Ali u mom slucaju je to dobro :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);