srijeda, 25. travnja 2012.

O kišobranima / Umbrellas

Danas sam si kupila novi kišobran. Išla sam pješice na posao, sa sunčanima i bez kišobrana. Onda je u jednom trenutku počela padati kiša, ravno po mojim naočalama, a vjetar je zapuhao i poljepio po meni svo ono cvijeće što liči na pamučne mucice. Uletila sam u HM, skupa s Jelkom s kojom sam pješačila, i potražila male kišobrane. Između isključivo crnih i rozih, našao se jedan (prihvatljivo) šaren. Na tom jedinom šarenom kišobranu stajao je priheftan onaj magnet, koji je spojio navlaku i kišobran. Odoh ja do tete blagajnice i kažem joj da je spojeno, a ona me upita:
Želite to maknuti da provjerite je li kišobran ispravan?
Što joj na to reći? Da, postoji drugi razlog, ali ako vam kažem, morat ću vas ubiti?
Uglavnom, žena skinula magnet, ja otvorila kišobran, ja kupila kišobran, evo ga leži tamo i čeka akciju.


Today I've bought myself a new umbrella. I was going to work on foot, with sunglases and without an umbrella, and of xourse it started to rain, so I runned into a shopping mall and looked for a small umbrella to buy. In H&M I found one I liked and decided to buy. And here it is, waiting to go outside on a rainy day.

Kišobrani su danas, kao i sve ostalo uostalom, postali potrošna roba. Svi stariji od mene u mojoj široj obitelji imaju priče o svojim kišobranima koji su trajali valjda 40 godina, nikad se nisu kvarili, nikad se nisu lomili, tad su kišobrani bili pravi, i te kišobrane je naravno netko ukrao u vlaku, na busnoj stanici, negdje na poslu ili je netragom nestao. To je valjda ružna strana tih vječnih kišobrana. Nisu tu vječno.
Istina je da je danas bibavo pronaći kišobran koji će se ponašati kao kišobran neko prihvatljivo vrijeme. Na primjer, moj zadnji mali kišobran kupljen je pred 2 godine u Kozmu za 29,99 i to je točno 29,99 kn previše za to kinesko smeće. Kupila sam kišobran, izašla na kišu i pljusak, i dok sam čekala zeleno na semaforu, kišobran je prvo postao obrnuto konkavan ( skupljao je kišu) a zatim je pod naletom zaista ne prejakog vjetra pukao i odletio usred velikog raskršća. Zamislite ljeto, kiša pljušti, potoci teku gradom, a ja stojim pored zebre sa komadom metala u ruci, dok rozi dio mog novog kišobrana dezorijentirano pleše po raskršću. Od tada do danas nisam kupila mali kišobran, ne volim ih, bojim ih se, nikad ne znam kao će reagirati kad ih otvorim.
Veliki kišobrani su krasni i veliki i nisu za nositi osim ako već ne pada kiša ili znam da će pasti dok se ne vratim doma. Ni veliki kišobrani nisu ko njihova starija braća, ali su barem izdržljiviji.  Problem s tim velikima je što lako ode kapica na žici, i onda hodam okolo ko potencijalni ubojica. Isto tako, često mi se desi da hodam iza nekog kome strše po tri žice na kišobranu, i nikad ne znam u kom će smjeru zavrtiti to ubojito čudo, i hoće li me pokupiti putem.
Inače, imam i divan krasan kišobran, čipkast i crn i točkast. Ako vas zanima, pogledajte  ovdje  .


Umbrellas, as everything else today, are disposable. Everyone older then me in my family has a story about umbrellas before, that lasted for decades, couldn't be ruined, but somehow all these umbrellas disappeared, were stolen or forgotten somewhere, so I have no proof of their quality.
 Finding a good umbrella is a hard work. Last small umbrella I bought 2 years ago, and the same day I bought it, I went out of the store, it rained and was windy, my new umbrelly broke and, while waiting for the green light to croos the street, my umbrella flew over the crossroads. Imagine, me on the rain, with one part of the umbrella, while the pink part flies around on the wind... Since then I had no small umbrella, till today. We'll see how this will work.
But there's no rule for the big umbrellas, too. They can always break and I have a hard time putting them into the garbage.
I do have two umbrellas now, this one and the one I got from a friend. It is big, black, dotty and beautiful. If you like, you can check it  here  .

Broj komentara: 9 :

  1. Heh..mene redovno mrzi da nosim kisober pa se sa svakog hodanja po gradu vratim s po jednim. U zadnjih mesec dana nakupila sam 7 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ih najradije ne bih ni nosila. kiša mi stvarno ne smeta, ali ako ih ne nosim, svi me gledaju kao neko siroče koje nema za kišobran i diskretno mi guraju svoje kišobrane iznad glave dok stojim na semaforu i sl.

    OdgovoriIzbriši
  3. U torbici uvijek nosim kišobran za ne daj bože (ne znam otkud ta bolest-valjda iz djetinjstva kad smo do škole pješačili satima) i zbog toga moram imati torbetinu i uvijek je teška i zbog toga mrzim mrzim kišobrane. I po najvećem suncu u ljeti ja imam kišobran u torbetini. Zbilja bolest...
    Sviđa mi se tvoj čipkasti kišobran, jako je romantičan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad znam da nam slijede sunčani dani. Čim neko kupi kišobran kiše više nema :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja svoj mali uvijek nosim jer sam ih u zadnjih 6 godina kupila jedno 4 i svaki put kad je roknula kiša bili su doma pa se nakupilo. Sad imam mali plavi koji mi je u torbi i veliki žuti koji je živ već 6 godina i super je. s
    Samo naravno ne nosim ga ako ne znam 100% dal će padati kiša, jer nema mi ništa gore kad hodam ulicom s kišobranom u ruci a vani sunce +30C -.-'

    Ovo o malim kišobranima totalno je istina, najduže mi je jedan smeđe-šareni trajao (2 godine) i bila sam full tužna kada se raspao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uživala sam čitajući! I svako malo pljucnula po tipkovnici zbog smijeha :)))))

    OdgovoriIzbriši
  7. fin je tvoj kisobran, i ja sam neki dan kupila neki jeftini,, jer kakav god kisobran imam pokvarim ili izgubim , zaboravim ga, a i volim se igrat sa kisobranima, ali jednom sam gledala neku reportazu, kako prave kisobrane, one kvalitetne skupe.. bilo je tako zanimljivo, ali opet nikad ne bi dala puno novca za kisobran.. bas ih nezz cuvat. =( =(

    OdgovoriIzbriši

}, 10);