utorak, 3. travnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Nemam baš vremena za češće postove o oblačenju, pa ću ovako kroz jedan post dati presjek što se nosilo zadnjih tjedan dok nije ovako puhalo kao što upravo puše.

I don't have as much time for wardrobe posts as I wish, so this is a summery of the last week, before it was so windy as today.

Ako netko još shvatio, ja volim boje. i kombiniram (skoro) sve. Ljubičasta košulja i povrh tirkizna majica na bretele, i nekako uvijek tako spojim ova dva komada odjeće. Bio je divan dan i šetala sam do doma u kratkim rukavima.

In case someone didn't noticed yet, I do lik colors, and I combine (almost) all of them. I had a purple blouse and a turquoise shirt. Somehow I always wear these two together. It was a lovely day and I walked home from work in short sleeves.
Izložba, kava i šetnja. Trenutno su mi ove cipele najdraže, i nonstop ih nosim, kao i crnu nazovivestu koju stavljam povrh svega. Broš je dar, djelo djece iz Dječje bolnice Goljak, pilići u jajetu (kužite, Uskrs!:) )

Exhibition, later coffee and a walk. I like these shoes the most at the moment, and wear them all the time.
The brooche is a gift, made by children in the Children's hospital Goljak (chicken in the egg- Easter, get it?:))

Posao. Možda sam se malo preračunala jer ipak nije bilo toliko toplo kad sam krenula na posao, jer ovakva sam otišla na posao pješice jutros, i oko vrata pašmina. Ljudi oko mene su imali barem jedan sloj odjeće više, uglavnom jaknu. Ali zato sam ja nosila čipkane debele najlonke. Treba ponekad i testirati vlastite granice. Nije mi ništa bilo, malo sam se ježila prvih par minuta dok mi nije postalo standardno toplo, i ostatak radnog dana sam provela kuhajući se na poslu. Inače, ovo je moj jedan od ukupno dva "poslovna" šosa, i ako uz njega obučem nešto ozbiljnije, samu sebe podsjećam na neku sekretaricu, pa se uvijek trudim obuć nešto šarenije i ležernije gore. Slike snimljene ujutro prije posla uglavnom su bez šminke, jer ne stižem to obaviti doma pa se šminkam na poslu, nakon prve kave kad postanem normalnija.
Work. I may have chosen my clothes wrong for the work, because this all I had for a walk to work today in the early morning ( plus a pashmina). Ok, it really wasn't that cold, only everyone around me had a jacket.
But I had these lace tights and felt great. This grey skirt is one of my two "serious" skirts I own, and when I wear some blouse with it, I remind myself of a secretary, so I try to combine it with something colorful.
Pictures taken in the morning before the work are make up free, because I usually do the make up after my first coffee there, when I can think (better).

Broj komentara: 9 :

  1. to čeliči čovjeka, tj. ženu. japanke zato nikad ne nose najlonke, samo dokoljenke :)))
    sviđa mi se jako ova siva suknja, ali i torba koja se baš ne vidi najbolje, ali osjećam da mi se sviđa, haha

    OdgovoriIzbriši
  2. Na drugoj slici si kao iz Pariza, jako jako chic! A te cipele...umrem svaki put kad ih vidim, to znaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Totalno slatke kombijacije, mislim da bih sve ovo i ja nosila, jedino da tirkizna bude zelena, jer mi plavo i tirkizno baš i ne stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pardon, to je ljubičasto i tirkizno ;)

      Izbriši
  4. Druga kombinacija mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
  5. You actually make it appear so easy together with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing which I think I would
    by no means understand. It kind of feels
    too complex and very large for me. I'm having a look forward for your next submit, I'll try to get the
    hold of it!

    My web site :: how to trade forex

    OdgovoriIzbriši

}, 10);