subota, 14. travnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Ovaj tjedan je u Zagrebu bilo kiša, kiša, mrva sunca i zatim kiša, oblaci, vjetar, hladno. Nisam imala ni vremena ni volje ni za šetnju ni za traženje mjesta za slikanje, pa je ovo ispalo ravna relativno prazna površina za poslikavanje prije ili poslije posla. Sad kad sam stavila slike u post, uvidjela sam koliko crna dominira ovaj tjedan; valjda zbog hladnoće stavljam puno tamnih stvari na sebe.

This week in Zagreb we had a lot of rainy weather, then 2 minutes of sun, followed by days of rain and cold weather. I had no time nore will to go anywhere, even to look for a better location for taking these pictures. After I put them in the post, I only realized how much black I had worn last week. It seems it depends on the sun.






Nikad dosad nisam baš nosila sakoe, i nije mi ni lako naći neki u kojem neću izgledati kao da sam ga ukrala  nekom prolazniku. Imam ih par i pristojno čekaju svoj trenutak u ormaru. Ovaj crni samtasti sakoić kupila sam dok sam radila na jednom lošem, stresnom poslu, ima tome već godina. Vodila sam ljude u Alpe, i kako ne skijam, imala sam vremena bazati po mjestu. Usred alpskog mjestašca, divan dućan u kojem je valjda sve bilo 8 evra, uključujući i sako. Nakon povratka iz Alpa završio je i moj posao, ali ostalo mi je par komada garderobe koji me podsjećaju na moju "skijašku" zimu u brdima. Imate li i vi odjeću koja vas podsjeća na neko životno razdoblje, na neku osobu ili događaj?
Sakoić sam ugledala prošli tjedan u ormaru i zaključila da je pravo vrijeme (napokon) za njega. Haljina je stara valjda koliko i ja, dar, od onih starih materijala koji se valjda nikad neće podrapati. Slikala sam izbliza da se vidi dezen: podsjećaju me na karijatide, s time da je materijal šivan naopako, pa sve koke dube na glavi kad obučem haljinu :)


I never wore jackets before, although I do have a few. I don't like how I look in them. This one, black corduroy I bought while on a business trip in the Alps. The job sucked, but there was this store where everything costed 8 euros, so I bought myself some things. I was fired from the job after returning home, but this jacket reminds me of good things from my trip to the Alps. Do you have some clothes reminding you on some life period, or a person or a day?
 I saw it last week in my closet and decided it is the right time to wear it. As you can see, I wore it almost every single day.
The dress is a gift, it is almost old as much as I am, and has female sculptures on it. The are upside down, since the dress was sewn that way :)

Broj komentara: 13 :

  1. Laaaaajk od Miljca! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Druga kombinacija je prelijepa! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala. ja sam više iznenađena da ljudi sad čitaju blog, umjesto da su vani negdje i druže se :)
    zašto nisi vani Elmedina, ha? subota navečer! ja sam radila, meni je opravdano, a ti?
    (zezam se, hvala, i ja mislim da je kombinacija dobra :) )

    OdgovoriIzbriši
  4. prva i treća kombinacija su mi jaako chic!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao sto je i Lana iznad mene napisala, prva i treca kombinacija - wow.
    Pogotovo prva.
    Taj crni dzemperak je prava stvar :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Treca kombinacija mi je zakon ali sve su lijepe :) Dezen je totalno štosan, to što dube na glavi ti je sam znak da imaš unikat xD

    OdgovoriIzbriši
  7. treća haljinica je odličnog dezena!

    A stare materijale obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  8. baš si stajliš! :) i ja sam osobito oduševljena dezenom treće haljinice, baš mi je šik!

    OdgovoriIzbriši
  9. hvala vam :)
    jao, postat ću modna blogerica ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. At this time іt ѕounԁѕ liκe ΒlogEngіne is the beѕt blogging platfоrm
    availablе гight nоω. (frоm what I've read) Is that what you're using
    on yоuг blog?

    Ηеrе iѕ my blog post: www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    OdgovoriIzbriši
  11. I rеad thiѕ articlе complеtely regaгding the
    resemblаnсe of lateѕt and
    preνiоus tеchnolоgiеs, it's remarkable article.

    Stop by my webpage - V2 Cigs Reviews

    OdgovoriIzbriši

}, 10);